פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שגוי+המתנה אינסופית ללא מענה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
חוייבתי בחשבונית אחרונה 200 ש"ח יותר תחת סעיף דקות. לא ברור לי על מה החיוב כי לא הרגתי מחבילת דקות. ניסיתי ליצור קשר עם סלקום ב48 שעות אחרונות לפחות 5 פעמים - השיחות מתנתקות תוך כדאי המתנה. ובפעם היחידה שכן ענו לי הנתיג יבש אותי על הקו 20 דקות, אמר שבודק משהו. כשניסיתי לחזור המוקד כבר היה סגור (כנראה שהנציג מיהר הביתה).
זה פשוט בושה וחרפה. נבקשת שמישהו מהחברה יצור איתי קשר בהקדם ולקבל הסבר לחיוב המוזר הזה
כספי סוג הנזק :
זיכוי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה