|
|
|
|
|
|
חיוב שגוי+המתנה אינסופית ללא מענה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
חוייבתי בחשבונית אחרונה 200 ש"ח יותר תחת סעיף דקות. לא ברור לי על מה החיוב כי לא הרגתי מחבילת דקות. ניסיתי ליצור קשר עם סלקום ב48 שעות אחרונות לפחות 5 פעמים - השיחות מתנתקות תוך כדאי המתנה. ובפעם היחידה שכן ענו לי הנתיג יבש אותי על הקו 20 דקות, אמר שבודק משהו. כשניסיתי לחזור המוקד כבר היה סגור (כנראה שהנציג מיהר הביתה).
זה פשוט בושה וחרפה. נבקשת שמישהו מהחברה יצור איתי קשר בהקדם ולקבל הסבר לחיוב המוזר הזה
|
כספי |
סוג הנזק : |
זיכוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Cellcom (סלקום) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|