פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שערורתי מוגזם של עמלת גביה נושא התלונה:
חי משה שם/כינוי:
‏יום שישי ‏10 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 10/3/06 קיבלתי חשבון סלקום ע"ס 2.04 ש"ח בלבד(2 ש"ח)זו לו טעות אני מודע שלא שילמתי בזמן לאור העובדה שזה מכשיר ישן שאני לא משתמש בו כלל אבל על החיוב 2 ש"ח אני הייתי צריך לשלם נכון בלי שום תרוץ לאחר שבוע קיבלתי מכתב נוסף בתאריך 26/03/06 שפתאום החוב עלה לסכום של 59.13 ועל שום מה ולמה במכשיר כלל לא נעשה שימוש כי יש לי מכשיר אחר מחברה מתחרה ,הסכום תפח לסכום הנ"ל כי החברה הוסיפה סכום של 49 עמלת גביה ,אני אישית עובד בחברת גביה ומתעסק עם חובות ישנים מעולם לא גבינו חוב כזה של עמלת גביה על סכום מגוחך של פיגור בכמה ימים אני מוכן לשלם פיגור אבל זו הגזמה ושערוריה על חוב מצחיק של 2 ש"ח יש לציין גם שחברת סלקום ניתקה לי את קו הטל' ושינתה לי מסלול כראות עיניה אבל על זה אין אי מתלונן כי גם ככה אני לא משתמש בחברה הזו ,ומשתמש בחברה מתחרה .כנראה שחברת סלקום החליטה "להלביש" עליי סכום כזה של עמלת גביה לאור העובדה שכלל אני לא מספק להם פרנסה וכלל לא משתמש במכשיר מלבד אותם 2 ש"ח שהייתי חייב לשלם אני מודה רק לשם השוואה עמלת גביה בחברה שבה אני עובד עומד על 10 ש"ח על חשבון פיגור להלן חברת בזק
תודה מראש על העזרה
כספי סוג הנזק :
לתקן את החשבון ללא עמלת גביה כל מוגזמת עמלה גביה פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מורן, אחראית פניות הצי שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר משה חי וטיפלה בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה