פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי התחיבות למרות שסוכם נושא התלונה:
וייס עדנה שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת השנה, נגמרה לי העסקה המשפחתית שבה היינו מזה 3 שנים,מתחילת פברואר אני במגעים עם סלקום, אומנם הצליחו להגיע איתי להסדר שיתאים לצרכי ולצרכי משפחתי, אך ההסכם לא בוצע, אני ממשיכה לשלם תעריפים מופקעים, וללא הסדר למסלול משפחתי ולא מצליחה לקבל מסלקום, תגובה ומענה
בזבוז זמן/ עלבון וכסף סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר-פניות הציבור, סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' וייס בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל באופן מלא.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עופר- פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה