פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
למה כל שבוע אני צריך לדבר עם סלקום בטלפון???? למה??? נושא התלונה:
‏יום שני ‏01 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בקבלתי את החשבונית החודשית של סלקום נדהמתי לדעת שסלקום גובה על 2 מגה 84 ש"ח, לאחר שיחה עם נציגה בשם אורטל מתברר שסלקום עושה טובה ללקוחותיה ומגבילה חשבונות אינטרנט ל90 ש"ח ... תודה....
לאחר מכן שמעתי נאום מעניין על כמה סלקום היא חברה מדהימה ועוזרת ללקוחותיה ולאחר שיחה זו נודע לי שאין מה לעשות וימשיכו לעשוק אותי.
לאחר בדיקת מחירים של חבילות אינטרנט סלולרי מתברר שבזמן שמעניקים ללקוחות ה I MODE מחירים מועדפים לגלישה בלתי מוגבלת עושקים את הלקוחות הרגילים במחירים מופרזים. לאחר בדיקה בחברת אורנג' קיימת אצלם לאותו המכשיר שברשותי חבילה בלתי מוגבלת במחיר של 15 ש"ח לחודש !!!!!!!!!
הדבר מרגיז במיוחד לאחר תשלום של 36 תשלומים של 100 ש"ח ומסקנה חד משמעית שהכוונה היחידה של סלקום זה לעשוק את לקוחותיה.
לצורך הענין המחיר שהוצע לי זה 21 ש"ח ל0.5 מגה!!!!! לעומת זאת 29 ש"ח לגלישה בלתי מוגבלת במכשיר I MODE חשוב להוסיף כי הנציגה אמרה לי שבגלל שיש לי מכשיר מתקדם אז כל דף אינטרנט עולה לי פי 2 מכל מכשיר אחר! אז למה קניתי מכשיר יקר??? . הפרש מוגזם ולא הוגן ! ח ב ל !!!
אני מרגיש שעבדו עליי ובגדול!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
פתרון כלשהו קבוע פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מורן-פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. נציגינו יצרו קשר עם מר אונפנגר בקשר לפנייתו וטיפלו בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה