פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בגין הודעות מולטימדיה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏10 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 10.5.06 קבלנו חשבון מחברת סלקום.
להפתעתנו חוייבנו בגין שתי הודעות מולטימדיה שנשלחו.
אולם, כיוון שידענו בוודאות שלא הצלחנו לשלוח את הודעות המולטימדיה הופתענו לראות את החיוב.
בפניה שנערכה לחברה טען נציג השירות כי אכן הודעות מולטימדיה הנשלחות למנויים בחברת פלאפון איננן מתקבלות.
אם כך, נשאלת השאלה מדוע חברת סלקום מחייבת על הודעות שאינן מגיעות ליעדן.
דומה הדבר לחיוב בגין שיחה שלא נענתה או נכשלה.
אמנם חברת סלקום נעתרה לפנייתנו וזכתה אותנו בגין שירות זה אולם מעניין כמה לקוחות בחברת סלקום מחוייבים בשירות זה ללא ידיעתם.
מדהים הדבר עוד יותר כיוון שנציג השירות טוען שמלכתחילה הודעות הנשלחות לחברת פלאפון אינן מגיעות ליעדן בשל כשל טכני.
אם כך מה הבעיה להודיע זאת למנוי מבלי לחייבו.
כנראה שלחברת סלקום נוח לחייב ובמקרה הצורך לזכות את הצרכן ולהרוויח מכל הטיפשים שאינם בודקים ביסודיות את החשבון.
אז שלא יעבדו עליכם (בעיניים).
כספי סוג הנזק :
תיקון מערכתי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר-פניות הציבור, סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר בר בקשר לפנייתו וטיפל בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עופר- פניות הציבור
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה