|
|
|
|
|
|
לסלקום כניראה לא אכפת מחיילים... |
נושא התלונה: |
יום שני 24 אפריל 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שמי ליאור ואני כרגע חייל מנוי ברשת סלקום.
לפני כחודש רכשתי טלפון חדש באחד מנקודות המכירה של החברה.
בתאריך 24/4/06 התקשרה אלי נציגה מהרשת והודיעה לי כי מיכיוון והחיוב הקרוב הוא בסכום גבוה של כ- 1000 ש"ח סלקום חוששת מאי תשלום סדיר ולכן היא דורשת מימני להגיע עד למחרת ולא פחות ולא יותר עד השעה 14:00 בצהריים לאחד הסניפים ולשלם על החשבון 500 ש"ח וזאת תוך מתן אולטימטום כי במידה ולא העשה זאת עד השעה הנ"ל סלקום תנתק את מכשירי משיחות יוצאות, הסברתי לנציגה בצורה מכובדת כי אני חייל ובזמן כזה באמצע השבוע אני נמצא בבסיס ואין באפשרותי להגיע, אין ולא היתה לי בעיה לעמוד בבקשה של החברה לשלם להם חצי מהסכום עוד קודם אך לא היתה באפשרותי לצאת ולשלם זאת באמצע השבוע, הנציגה ה"נדיבה" ענתה לי בצורה חד משמעית שבמידה ולא ישולם החוב עד השעה 14:00 למחרת היא מנתקת לי את הקו והוסיפה כי אחד מבני משפחתי יכולים לעשות זאת במקומי שזאת חוצפה ביפני עצמה.
כמובן שלא שילמתי כי לא יכולתי לצאת במיוחד בישביל סלקום מהצבא באמצע השבוע.וכמובן שסלקום קיימה את איומה וניתקה לי את השיחות.
התשלום חוייב מחשבוני וסלקום קיבלה את כספה אך אני נישארתי בלי שיחות יוצאות ואפשרות לדבר עם בני מישפחתי כאשר אני מ ש ר ת א ת המ ד י נ ה
ניפגעתי מאוד מהשירות החסר רגישות למקרה זה ואני שוקל ברצינות רבה מעבר לחברה אחרת !!!!!!!!!
לאחר יחס כזה מחברה מובילה שטוענת בפירסומיה כי היא מאמצת לוחמים קשה לי לדעת כי אין אמת בפירסומיה ואיני מוכן שחברה כזאת תמשיך לקבל מימני כסף.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי הולם לעוגמת נפש של חייל קרבי שלא יכל לדבר עם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Cellcom (סלקום) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מורן, פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר ליאור בנג'ו בקשר לפנייתו וטיפל בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
|
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|