פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי כיבוד הסכם נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש ינואר 05, נחתם הסכם ביני ובין סלקום ובמסגרתו אקבל 5 יעדים במחיר מוזל ותשלום חודשי קבוע.
בחודש יולי 05, שידרגתי את ארבעת מכשירי לnokia2650,ולתוכנית fix 5 יעדים, שהיא שונה במקצת במחיר מתוכנית 5 יעדים המקורית. הנציג הבטיח לנו דיבוריות חינם למכשירים מה שלא קרה עד היום, בנוסף הבטיח לנו הנציג זיכוי של כ16 ש"ח מתוך 21 ש"ח על המכשיר, כשבפועל אנו מקבלים כ2 ש"ח על כל מכשיר בזמן אויר ו5 ש"ח על SMS.
בנוסף הבטיח לנו נציג סלקום, שהמחירים הם "לכל החיים" ולא ישתנו...
דיברתי עם נציגי שירות סלקום מספר פעמים אבל לא קיבלתי דיבוריות ולא קיבלתי החזר גדול יותר.
בפברואר 06 קיבלתי בחשבונית הודעה על עליית מחירים.
לפלאפון אחד הייתה עליה של כ0.5 ש"ח במחיר החודשי, ועוד אגורה בתשלום על דקת זמן אוויר, ולשני פלאפונים נוספים עלייה של כ3.5 ש"ח במחיר החודשי ועוד שש אגורות בתשלום על דקת אוויר.
מסתבר שרק פלאפון אחד עודכן לתוכנית fix, ובמסלולו הייתה עליית המחירים הקטנה יותר.
שני המכשירים האחרים פשוט נשארו בתוכנית הישנה ואף אחד לא העביר אותם לתוכנית fix.
כשדיברתי עם נציג סלקום הוא טען שלא ניתן לעבור לתוכנית fix כי היא לא קיימת יותר. אינני מבין מדוע אני צריך לשלם יותר בגלל טעות ביורקרטית של חברת סלקום שלא העבירה לי מכשירים בין מסלולים.
נציג סלקום הציע לי לעבור לתוכניות חדשות אך הם אינם מתאימים לדרישותי ואני דורש לקבל את התוכנית עליה חתמתי.
יש לציין כי בעבר כשלושה פעמים נתקלתי בבעיות בתוכניות היעדים של סלקום, כגון אי הזנת מספר חדש, אי הזנת תוכנית למכשיר וכו' אך בעיות אלו סודרו לאחר שיחה עם נציג סלקום.

כספי סוג הנזק :
העברה לתוכנית fix 5 יעדים פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עוז - פניות הציבור, סל שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר לוי בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עוז, פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה