פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העלאת תעריפים בשיעור של 32% נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב
אני לקוח סלקום בשנה ורבע האחרונות. בחודש פברואר בשנה שעברה הצטרפתי למבצע שנקרא מסלקום באהבה שתעריפיו היו 39 אג' לדקה לכל הרשתות.
בחודש ינואר 2006 התבשרתי שחברת סלקום ביצעה העלאת תעריפים בשיעור חד מאוד של 32% וכיום מחיר דקת שיחה בתוכנית שבה אני נמצא עולה כ52 אג'.(בעוד שלשאר לקוחותיה, ובכלל לקוחות הסלולאר עלו התעריפים בסביבות 5%).
לטענת סלקום אין הגבלה על עליית תעריפים ממשרד התקשורת ומכל גורם אחר ובמילים אחרות היא יכולה לעשות ככל העולה על רוחה ולצורך העניין לגבות גם 10 ₪ לדקה.
דבר נוסף שהרתיח אותי הוא כשרציתי לראות את המסמך (החוזה) שחתמתי במעמד הרכישה טוענים סלקום שהוא לא נמצא ויותר מכך, הם בכלל לא מחויבים לשומרו ועצם זה שלא ערערתי אומר שאני מודה שחתמתי על לחוזה??????? (דברי נציגת השירות).
כרגע אני נמצא במצב שאני רוצה לבטל את ההתקשרות עם סלקום אך לא יכול בגלל יתרת תשלומים על המכשיר.
שאלתי האם נכון הדבר שחברה סלולארית יכולה לעשות כעולה על רוחה עם הלקוח? ואם זה לא נחשב להפרה יסודית של החוזה?

תודה מראש
העתקים: פניות הציבור סלקום
משרד התקשורת.
כספי סוג הנזק :
ביטול המנוי והחזר כספי. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר-פניות הציבור, סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר שורי בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עופר-פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה