פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ערכת נויגטור (איתור כתובת באמצעות גי.פי.אס) נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏23 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חוצות המפרץ חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
המכשיר מצורף ל-w800i הוא פועל חלקית ,כיוון שההנחיות בעברית נשמעות בקושי.
כשאני נוסע ברכב עם חלונות פתוחים,כשהטלפון מרוחק ממני כ-30 סמ" אינני שומע את ההנחיות. במרכז התמיכה בסלקום,חוצות המפרץ,הבטיחו להתקשר לנציגות סוני/אריקסון כדי לפתור את הבעיה,אך כיוון שאין זו הפעם הראשונה שפניתי אליהם בנושא זה,נראה לי שאין להם פתרון. אודה לכם על טפולכם בענין.
ועוגמת נפש סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
גלינה, אחראית פניות הצ שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על שבחרתם לפנות לחברתנו.
עם קבלת פנייתכם נציגי חברתנו יצרו קשר עם מר אקסלרד ונושא פנייתו טופל באופן מלא.
יחד עם זאת, חברת סלקום מחויבת על פי חוק להגן על צנעת הפרט וחיסיון לקוחותיה. לפיכך, אין באפשרותנו למסור מידע על אופן הטיפול בפנייתו של מר אקסלרד.
נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת,
סלקום ישראל בע"מ.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה