פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מבצע חיילים שסלקום פירסמה והיא בעצמה לא מכירה אותו נושא התלונה:
גרנות שי שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏23 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בחשבונית של החודש הנוכחי מופיעה פרסומת האומרת כי:
"דברו עם החבר'ה מהצבא והמשפחה רק ב-9 אג' לדקת ז"א. בנוסף תוכל לדבר ב-44 אג' לדקת ז"א לשאר היעדים".
כיום המסלול שלי הוא להתקשר ב -9 אג' למשפחה או לחבר'ה מהצבא ב50- אג' לכל היעדים לדקת ז"א.
שמחתי על המבצע החדש שיוזיל את תוכנית התשלום שלי, הווה אומר כי המסלול יכלול התקשרות לחבר'ה מהצבא וגם למשפחה בעלות של 9 אג' והוזלת תעריף השיחות לשאר היעדים ל - 44 אג'. התקשרתי לסלקום להצטרפות למבצע.
ענתה לי בחורה בשם בר אשר אמרה לי שאין כזה מבצע. התעקשתי ופיקסתי לה את החשבונית שכוללת את הפרסומת. היא חזרה אלי ואמרה לי שהמנהלים בודקים את זה.
בר, נציגת סלקום, טוענת כי אכן יש אי התאמה בין הפרסומת לחוזה ולכן אין אפשרות להצטרף למבצע שפורסם, כאילו הוא לא קיים.
בר הוסיפה ואמרה כי המנהלים בודקים את זה ולה אין את היכולת לעזור לי למרות רצונה הטוב.
אם כך, האם סלקום מטעה את ציבור לקוחותיה ומפרסמת מבצע שאינו אפשרי? האם סלקום אינה מחויבת לאמת בפרסום?

כספי סוג הנזק :
לבדוק ולהתאים את המבצע לפרסום פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר-פניות הציבור, סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר גרנות בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עופר- פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה