|
|
|
|
|
|
בזבוז של כ-10 ימי עבודה בחודש אחד בסניף סלקום בראשון לציון |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
מצאתי את עצמי כ-10 פעמים בחודש בסניף סלקום בראשון לציון בגלל טעויות והטעיות של חברת סלקום
|
|
|
|
|
|
|
|
Cellcom (סלקום) שירות לקוחות
, תגובה:
|
עוז - פניות הציבור סלק |
שם ותפקיד: |
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר טל רוזנברגר בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עוז פניות הציבור.
|
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|