פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בזבוז של כ-10 ימי עבודה בחודש אחד בסניף סלקום בראשון לציון נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מצאתי את עצמי כ-10 פעמים בחודש בסניף סלקום בראשון לציון בגלל טעויות והטעיות של חברת סלקום

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עוז - פניות הציבור סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר טל רוזנברגר בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עוז פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה