פרטי התלונה

תלונות ביג אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר אימון וזלזול עמוק בתחוש הלקוחות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏26 ‏מרץ ‏2015 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
האורגים 6 כתובת:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
היי
אני לא רוצה להזדהות למרות שיש לי את כל האמצעים והפרטים
רק רציתי להביע את רמת השביעות רצון. אני רכשתי מוצר גז פגום של חברת בייקר ולאחר רק כיממה שהתקשרתי וניסיתי להחזיר את הגלגל לא היה עם מי לדבר.זאת אומרת מהשנייה שמס' האשראי היה אצל מנהל הסניף---או יותר גרוע אצל מנהלת שירות הלקוחות מור מרגע זה והילך לא היה עם מי לדבר. הבאנו טכנאי שבדק ומצא שבאמת המוצר פגום ודיברנו(אגב אנחנו בכוחות עצמנו לא אף אחד אחר שעזר) עם היבואן שגם טענו שהמוצר היה פגום ורצו להחזירו אך אוזניהם של חברת אלקטרו קובי ובראשם ביג אלקטריק אשדוד היו אטומות. בו בזמן שיש לי אחריות מתוקנת ומסודרת מהחנות בכלל. לא רשור לחברה אך למרות מאמציי לא עלה בידי כלום.כי כמו שאתם יודעים תמיד הבירוקרטיות יתישו אותנו קודם. וכך אני מוצאת את עצמי כעת כבר חודשיים וחצי לאחר הרכישה ללא גז. ובשאלה לשביעות רצוני: גרוע ביותר!!!
עלבון. כסף. ואכזבה מהשירות סוג הנזק :
החזרת המוצר וקבלת החזר כספי המגיע לי פתרון נדרש :

ביג אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה