פרטי התלונה

תלונות ביג אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה לגבי מקרר LG מדגם GR-L28EMP שנרכש ואינו תקין נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏07 ‏יוני ‏2015 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
מתחם ביג בצומת קרית אתא כתובת:
מתחם ביג בצומת קרית אתא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
המקרר שנרכש הגיע לביתי ע"י מוביל שהחנות שלחה ,ומהרגע הראשון שהוא הופעל, הוא נוזל ואינו מקפיא מוצרים בתא המקפיא כפי שהוא אמור להקפיא, פניתי לשרות של .brimag שהוא ספק השירות השירות הטכני, נשלחו אלי פעמיים טכנאים ולדבריהם, המקרר אמור לנזול , כלומר אמורה להיות רטיבות בדפנות , אמרתי לטכנאים שמקרר שעולה 12000 ש"ח לא אמור לנזול, מבחינת השרות הם אמרו שיחזרו אלי וגם לאחר מספר פעמים שחזרתי אליהם הם אינם חוזרים. הגעתי מספר פעמים לחנות ביג אלקטריק והתלוננתי ,המוכר שמכר את המוצר התקשר מספר פעמים לשרות אך התוצאה לא השתנתה, לפני כשבוע כשהגעתי לחנות המוכר הודיע לי שיחזרו אלי מההנהלה, אף אחד לא חוזר אלי, גם כשאני מתקשר להנהלה ומשאיר הודעות אף אחד לא חוזר.
היחס מצוין כאשר אתה מגיע לקנות, ברגע ששילמת את הכסף אף אחד לא מתייחס ברצינות ופותר את הבעיות.
מכרתם מוצר ,אתם אחראים לכך שהוא יהיה תקין ,במידה והוא לא תקין תחליפו אותו.
כספי סוג הנזק :
החלפת המקרר למקרר חדש ותקין. פתרון נדרש :

ביג אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה