תלונה לגבי מקרר LG מדגם GR-L28EMP שנרכש ואינו תקין |
נושא התלונה: |
יום ראשון 07 יוני 2015 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
מתחם ביג בצומת קרית אתא |
כתובת: |
מתחם ביג בצומת קרית אתא |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
המקרר שנרכש הגיע לביתי ע"י מוביל שהחנות שלחה ,ומהרגע הראשון שהוא הופעל, הוא נוזל ואינו מקפיא מוצרים בתא המקפיא כפי שהוא אמור להקפיא, פניתי לשרות של .brimag שהוא ספק השירות השירות הטכני, נשלחו אלי פעמיים טכנאים ולדבריהם, המקרר אמור לנזול , כלומר אמורה להיות רטיבות בדפנות , אמרתי לטכנאים שמקרר שעולה 12000 ש"ח לא אמור לנזול, מבחינת השרות הם אמרו שיחזרו אלי וגם לאחר מספר פעמים שחזרתי אליהם הם אינם חוזרים. הגעתי מספר פעמים לחנות ביג אלקטריק והתלוננתי ,המוכר שמכר את המוצר התקשר מספר פעמים לשרות אך התוצאה לא השתנתה, לפני כשבוע כשהגעתי לחנות המוכר הודיע לי שיחזרו אלי מההנהלה, אף אחד לא חוזר אלי, גם כשאני מתקשר להנהלה ומשאיר הודעות אף אחד לא חוזר.
היחס מצוין כאשר אתה מגיע לקנות, ברגע ששילמת את הכסף אף אחד לא מתייחס ברצינות ופותר את הבעיות.
מכרתם מוצר ,אתם אחראים לכך שהוא יהיה תקין ,במידה והוא לא תקין תחליפו אותו.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החלפת המקרר למקרר חדש ותקין. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|