פרטי התלונה

תלונות ביג אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה לגבי רמקול מקולקל שמכרו לי. נושא התלונה:
‏יום שישי ‏09 ‏ינואר ‏2015 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
יהושע חנקין 17 כתובת:
עפולה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לכבוד: המועצה הישראלית לצרכנות 31.10.15


בתאריך 9.01.15 רכשתי בחנות "BIG ELECTRIC" בסניף עפולה, (השרת החנויות האלה של קבוצת "אלקטרו קובי").
רמקול מוגבר (בידורית) של "PURE ACOUSTICS – PMW1012". במחיר של 1450 שקלים כולל מע"מ, בתשלומים.
המכשיר נמכר לי עם בלאי/תקלה של פס ייצור, מכיוון שהמוצר התחיל לעשות בעיות טכניות כבר מהיום הראשון שקיבלתי אותו. התחילו להופיע הפרעות בצליל, כמו צליל מנוסר ולא ברור. והצליל הזה הופיע עם כל התקן עם מוזיקה שחיברתי אליו.
והבאתי את הרמקול לחנות והסברתי להם את הבעיה, ואמרו לי שהם ישלחו אותו למעבדה, לבדיקה. כעבור שבועיים שהרמקול היה במעבדה, מתקשרים אלי מהחנות ואומרים לי שהמוצר חזר מהמעבדה ושהמוצר נבדק בקפידה, ובהרצה של כמה שעות ולא נמצאה שום תקלה. ושמבחינתם המוצר תקין.
דיברתי עם הסוכן שלהם שיסביר לי מה בדיוק הם עשו במעבדה. הוא הסביר לי שהם בדקו את המוצר בקפידה ולא נמצאה תקלה. ושאלתי אותו אז למה אצלי שומעים לא ברור, עם צליל מנוסר וחרוך, ולא ברור?
הוא ענה לי והתחיל ולהמציא לי סיפורים שאולי הדיסק און קי שלי לא תקין, אולי הפלאפון שלי לא תקין (אפשר גם לחבר את הפלאפון לרמקול ולשמוע מוזיקה דרך בלוטוס). והציע לי למכור איזשהו מתאם שמשפר את הצליל בבידורית (רמקול מוגבר). כדי שאשלם עוד כסף בנוסף למה שכבר שילמתי.
מאז הבאתי את הרמקול הזה לבדיקה עוד פעמיים, ובכל הפעמים האחרון הם המשיכו להגיד לי שהם עשו בדיקה מקיפה לרמקול ולא מצאו תקלה.
ובאחד הפעמים שהרמקול ממש השמיע צליל מקולקל, והיה אפשר בבירור לשמוע שהוא לא תקין, ולא רק אני שמעתי שהוא לא תקין, גם חברים שלי הבינו שהוא לא תקין הקלטתי את הצליל הלא תקין ברמקול כהוכחה לסוכן, ולמנהל בחנות שהמוצר אכן לא תקין, וגם בהקלטה היה אפשר לשמוע בבירור שהוא לא תקין. והסוכן ענה כך: "שהאוזן שלי מפרשת את הצליל כרעש והפרעה, ובמוזיקה כזאת (אלקטרונית) זה רעש אחד גדול, ושבפעם הבאה שאני מקליט הוכחה שאני אקליט שיר שקט". בנוסף הוא מציע לי שאני אביא את הרמקול הכבד הזה (17 קילו שוקל הרמקול הזה) למעבדה שלהם שנמצאת בשוהם, ושנבדוק ביחד את הרמקול. מאז הבנתי שאין לי מה לדבר עם הסוכן.
והמשכתי לפנות למנהל החנות, ולהסביר לו שהמוצר לא תקין, שיש לו בלאי/תקלת פס ייצור שאני כבר פעם שלישית מביא את המוצר לבדיקה ולכל הפעמים לא מוצאים את התקלה.
יתכן מאוד שזה בלאי/תקלת פס ייצור שהטכנאי במעבדה לא מצליח לאתר.
וכל הסיפור הזה נמשך כבר 10 חודשים, אני מיואש לגמרי, אני לא מצליח, אין לי כוחות להיאבק נגדם על הזכויות שלי כצרכן. אני שלחתי להם הוכחות, ניסיתי להסביר ולדבר איתם בהיגיון, להגיע איתם לפשרה, ביקשתי להחליף את המוצר או להחזיר לי את הכסף, והם לא מוכנים לשמוע, הדבר היחיד שהם מסכימים זה להמשיך לבדוק את הרמקול הזה, כשהוא נבדק כבר 3 פעמים ולא מצאו שום תקלה, והבעיות טכניות של המוצר ממשיכות. וכל הסיפור חוזר חלילה שוב ושוב, ואין לזה סוף.
אני שילמתי הרבה כסף על הרמקול הזה (זה כסף שאין לי, בשבילי זה הרבה כסף), בתמורה לכסף ששילמתי לא קיבלתי מוצר תקין שעובד כמו שצריך, והם לא דואגים שיתקנו את המוצר הזה, ולתת זיכוי, או החזר כספי הם לא מוכנים בשום אופן. אין לי מה לעשות עם מוצר לא תקין בבית. בסך הכל רציתי להאזין למוזיקה בבית בכיף, במקום זה קיבלתי מלחמה על הרמקול ועל הזכות שלי כצרכן, ועוגמת נפש.
לכן אני פונה אליכם, ואני מבקש בכל לשון של בקשה תעזרו לי לקבל בחזרה את הכסף ששילמתי על הרמקול הזה. כי אני כבר מיואש לגמרי.


על חתום: דניאל ***********
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא על המוצר פתרון נדרש :

ביג אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה