פרטי התלונה

תלונות ביג אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירת מקפיא בן 7 שנים במסווה ובמחיר של חדש נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏08 ‏מרץ ‏2015 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
עפולה כתובת:
עפולה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב
בתאריך 8/3/2015 רכשנו מקפיא של חברת ליבהר 6 תאים מדגם gs2413, מחנות ביג אלקטריק שבעפולה, במחיר של 3600 ₪ כולל מע"מ.
המקפיא עבד כראוי עד לתאריך 20/6/2016, כשנה ושלושה חודשים מיום הרכישה, ואז לפתע הפסיק לעבוד, כל המוצרים החלו להפשיר ורובם הגדול התקלקל.
טכנאי שהתייעצנו איתו בטלפון ביקש שאבדוק אם המדחס מאחור חם, הסברנו לו שהוא פשוט רותח מה שגרם לו להבין שככל הנראה הלך מדחס.
כמובן שהאחריות נגמרה ולא היה יותר מדי עם מי לדבר.
על אף שהיה לנו די תמוה שמדחס הולך בשלב כל כך מוקדם החלטנו לפנות לחברה.
במהלך הכנות המסמכים וחשבונית הקניה עם פרטי המקפיא לקראת פניה לחברת אלקטרה במייל המתאר את הבעיה, הבחנתי לפתע שעל גבי המדבקה המקורית של המקפיא, הנושאת את פרטי ודגם המקפיא, מופיע: "שנת יצור: 2008" ואילו אנו כאמור רכשנו את המקפיא ב- 2015!!! משמע קיבלנו מכשיר ישן!
אין לי מילים לתאר את תחושת המרמה, עוגמת הנפש וההונאה שאחזו בנו באותו הרגע שהבנו ששמנו כספנו על קרן הצבי. הרי לכתחילה החלטנו לבחור ולהשקיע את מיטב כספנו ברכישה של מקפיא איכותי ואמין, של חברה איכותית ומובילה כגון "ליבהר" ובתמורה לכך במקום לקבל מכשיר חדש כפי גובה התשלום, קיבלנו מכשיר ישן, על כל חלקיו, שעמד לו 7 (!!!) שנים במחסנים.
פנינו ל"אלקטרה" ו"אלקטרו קובי" שהוא הבעלים של "ביג אלקטריק" תגובתם היתה בהצעה לתקן את המקפיא ולתת לנו חצי שנת אחריות וזו התבססה על טענת "אלקטרו קובי" ששנת היצור המצוינת ע"ג המדבקה אינה שנת היצור של המקפיא ושנת היצור ה"אמיתית" ידועה להם אך אין בכוונתם "לחשוף" את המידע, כך נאמר לנו. הם לא הודו בפנינו, באופן ישיר, שמכרו לנו מכשיר ישן ובעצם הכחישו זאת בפה מלא.
באופן ברור, הצעה זו אינה הוגנת ואינה מספקת כלל מכיוון שהיא לא מתקנת את העוול שנעשה ונגרם לנו ולו במעט משום שגם אם המקפיא יתוקן הפעם, אנחנו עדיין נשארים עם מקפיא ישן כאשר שילמנו על חדש. נוסף על כך, התברר לנו שעפ"י חוק החברה לא מחויבת לשמור חלקי חילוף לאחר 7 שנים משנת היצור...
אנחנו פונים אליכם בבקשה לסיוע בנושא על מנת שנזכה לפתרון ולמענה הוגן עבור השקעתנו הכספית, עבור התרמית שבתי עסק כגון הנ"ל מרשים לעצמם בשיטת "מצליח" למכור מוצר ישן במחיר של חדש ללא ידיעתו של הלקוח ותוך כדי רמיסת זכויותיו של הלקוח לשיקוף והכרת איכות המוצר שרכש ועבור עוגמת הנפש בהתנהלות מולם כשהם ממשיכים גם לאחר הוכחה מצידנו (הצגת תצלום המדבקה עם כיתוב ברור של שנת היצור) להכחיש ולהתכחש לעוול שעשו לנו.
בהערכה רבה ובתודה מראש.
עוגמת נפש סוג הנזק :
קבלת תמורה לתשלום, מקפיא חדש עם שנת יצור רלוונטית או החזר כספי פתרון נדרש :

ביג אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה