פרטי התלונה

תלונות ביג אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכתב תלונה – מיקסר מקל BRAUN MR 4050 HC נושא התלונה:
‏יום שישי ‏10 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תל חנן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
‏14/08/2011
מכתב תלונה – מיקסר מקל BRAUN MR 4050 HC
שלום רב,
בתאריך 10/6/2011 נגשתי לתחנת שרות שלכם שרות תיקונים איילון בנהרייה ע"מ למסור את המכשיר לתיקון. המכשיר פשוט הפסיק לעבוד ועדיין לא מלאה שנה לאחריות
למרות פניות טלפוניות רבות, בעל התחנה יצחק היטל בי בטענה שיש בן אדם שצריך להביא לו חלק ועדיין לא הגיע אליו. בנוסף טען שחוץ מהמנוע, יש עוד חלק מפלסטיק שמקולקל ( למרות שנראה תקין ולא שבור בכלל ) שיעלה לי 200 ₪ כי הוא לא באחריות
בעקבות חוסר אמינות גבוהה שהבחנתי במיידית וכאשר ראיתי שאין שרות ואני לא יצא עם מכשיר תקין ממנו החלטתי לקחת את המכשיר משם ולגשת לתחנת השרות "שרות רם" בקריית אתא.
המכשיר המקולקל נמסר לאריה "שרות רם" בצומת קריית אתא בתאריך 27/6/2011 – מס תיקון 52828
ד"א שם שאלתי לגבי הפלסטיק המקולקל שיצחק מנהרייה אמר שאני צריך לשלם מכספי עבורו ואמרו לי שהוא תקין!
מאז אני במעקב מידי שבוע כאשר מטרטרים אותי מסניף קריות לסניף חיפה(בחיפה טענו שכבר שלחו חזרה לסניף קריות. טענות קודמות שלהם אמרו שאין חלק בחברה או שצריך להגיע סוכן והם ישבו איתו וידברו איתו אבל הטיעון האחרון הוא שהמכשיר נמצא בסניף קריות ובסניף קריות טוענים: לא היה ולא נברא )
בשורה התחתונה, אני לקוח ממורמר שרכש מכשיר טוב וקיבל שרות מבזה מזלזל ומעליב, עוגמת הנפש שנגרמה לי ולאימי שמשתמשת במכשיר הזה היא גדולה מנשוא..
כאמור אני מדבר אתכם כבר חודשיים אחרי ואני ללא מכשיר ללא תיקון ללא שרות ואימי שהיא אישה מבגרת חותכת ירקות ביד וזה כואב
אבקש מכם בכל לשון לטפל בפנייתי זו באופן מיידי
תודה
אורן שמואל
0577560638
נהרייה
בריאותי לאימי סוג הנזק :

ביג אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה