|
|
|
|
|
|
אספקה לא על פי לוחות זמנים של מקרר LG במסגרת מבצע של המדינה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הזמנתי מקרר במסגרת המבצע של המדינה ב-20 באפריל בחברת ביג אלקטריק סניף תל אביב (יגאל אלון). בתחילת מאי התקשרתי לבירור מצב ההזמנה והופניתי לחברת ברימקס ספקית המקררים. ב-10 במאי התקשרתי לחברת ברימקס וענו לי כי ההזמנה לא קיימת. התקשרתי חזרה לביג אלקטריק ונאמר לי לא לדאוג ושהכל בסדר. כאשר לא שמעתי דבר לגבי המקרר התקשרתי שוב מספר פעמים ולבסוף קיבלתי תשובה מברימקס כי ההזנמה הגיעה אליהם רק ב-14 במאי. ברימקס הודיעו כי העיקוב בהגעת ההזמנה הוא באחריות ביג אלקטריק. ביג אלקטריק טוענים כי התקלה אצל ברימקס. עדיין לא תואם תאריך לאספקת המקרר למרות שעברו יותר מ-28 ימי עסקים מתאריך ההזמנה המקורי.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
הספקה מידית של המקרר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ביג אלקטריק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|