פרטי התלונה

תלונות ביג אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הזמנת מקרר שרפ נושא התלונה:
‏יום שישי ‏20 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
עפולה כתובת:
עפולה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
בתאריך 20-04-2012 רכשנו מקרר בחנות ביג אלקטריק בעפולה. נאמר לנו ע"י המוכרת כי בתוך 10 ימים נקבל את המקרר. לאחר 11 ימים הגענו לחנות ושם נאמר לנו שזו היתה טעות והמוכרת פוטרה.המקרר יגיע תוך 28 ימי עסקים.עד היום 02-07-2012. אנו מתקשרים כל יום לחנות ונענים רק תירוצים כמו: המקרר בדרך והמקרר באוניה, המקרר יחולק השבוע והמקרר כבר בבדרך אליכם ורק נותר לתאם ועוד ועוד.
אך בינתיים שילמנו את מלוא הסכום שנדרש ומהחנות התשובות נשמעות כחוסר יכולת לספק לנו את המקרר.
בינתיים אנו חווים עוגמת נפש מיותרת.
אגב: סוכן רלקו בשם אלכס. ענה בכל מיני תירוצים בכל פעם שהתקשרו אליו מהחנות ושאלו מתי המקרר יסופק.

נא עזרתכם.

בתודה מראש.


עגמת נפש סוג הנזק :
קבלת המקרר ופיצוי פתרון נדרש :

ביג אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
בעל אתר הקניות ביג אלק שם ותפקיד:
מומלץ לראות למי פונים לפני שפונים-אין לנו כל קשר לתלונה וחברה זו! תגובה:
להקפיד לפנות למקום הנכון! פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה