פרטי התלונה

תלונות ביג אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירות בזמן נושא התלונה:
ארידור דני שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏27 ‏ספטמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
קרית חיים כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כחצי שנה רכשנו מקרר שארפ דגם sjx 5406ix ודלת צד ימין עליון אינה ניסגרת בהרמטיות והיום התקשרנו לשירות לפי כתב האחריות מחויבים לספק שירות תוך יום מיום הקריאה והם טענו שלא והם ישלחו טכנאי תוך שבוע ימים לטכנו קול בקרית חיים בטלפון 048415716 ושוחחנו עם גברת בשם נלי ולפי דבריה יהיה טכנאי בעכו רק ביום חמישי שבוע הבא ב 04.10.2012 לשאלתי למה שבוע ימים כי זו תקלה שצריך בדחיפות להגיע כי הקור בורח ענתה זה מה שיש וכששאלנו מי האחראי אמרה דברו עם יואב הוא לא נמצא והוא האחראי וגם אסור לי למסור את מס הפלאפון שלו
עוגמת נפש סוג הנזק :
שירות לקוי פתרון נדרש :

ביג אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה