פרטי התלונה

תלונות גומאויר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מעליב מעובד של החברה. נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
במוצאי שבת חנינו בחנייה של חנות הרשת בתלפיות שבירושלים, הנהג יצא לרגע מהאוטו ונשארתי לבד בכסא הנוסעת. אחרי כמה שניות העובד בסניף, גבי שמו, התקרב לאוטו והתחיל לצעוק עליי"למה האוטו חונה במקום של חניית לקוחות", עניתי לו שהנהג יצא ויחזור עוד דקה.
כשהתשובה שלי לא סיפקה אותו, הוא התחיל לצעוק עליי: "מה, את רוצה שאני אוציא לכם את האוויר מהגלגלים?!" והתחיל לקלל ולעשות תנועות מגונות (בלשון המעטה!!), הוא תפס את איזור המפשעה שלו לעברי ובתנועות לא מכובדות בכלל פגע בי.,צעקתי עליו בחזרה, התחלתי לבכות, והתקשרתי לנהג כדי שיזיז את האוטו ושהעובד הזה צועק עליי ומאיים.
הנהג הגיע, שאל אותו מדוע הוא מקלל וצועק, אז הוא ענה לו: "אני אקלל גם אותך!!" ואף המשיך לקלל אותי, ולאחר מכן נסענו משם.
המקרה הזה ערער אותי נורא, וגם אחרי כמה שעות קשה לי לצאת מהטראומה של העלבון.
עלבון סוג הנזק :

גומאויר שירות לקוחות

, תגובה:
איציק פלד סמנכ"ל שיווק שם ותפקיד:
גברת מזרחי יקרה
אני מבקש להתנצל בשמו של העובד ובשמה של החברה על כל התנהגות לא מנומסת כלפיך ומבקש את סליחתך באם נפגעת
. בכניסה לחניה נכתב באופן ברור ב- 3 שלטים שונים כי זוהי חניה פרטית המיועדת ללקוחות החנות, אנו מוכרים מוצרים המיועדים גם לאנשים מוגבלים ולכן חשוב במיוחד לשמור על החוק, הדבר אינו שונה מלהחנות בחניית נכה או בחניה פרטית שמורה.
תגובה:
לא להחנות בחניית נכים או בחניה פרטית פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה