פרטי התלונה

תלונות לונה גל

תלונות אטרקציות וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סגירת מתקנים טרם הזמן שנמסר. נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏29 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ביום ד' (ערב תשעה באב - 29/7) הגענו ללונה גל עם 2 בנות לאחר שבדקנו יום קודם טלפונית שעות פתיחה וסגירה. בררנו אפשרות לצאת מהאתר ולהכנס אליו שוב לאחר הפסקה. (נאמר לנו שע"י חותמת על הזרוע, האפשרות קיימת).
הגענו לאתר לקראת הצהריים. בילינו בו מעט, קשה היה להימלט מהשמש, והחלטנו שחייבים לצאת לצינון. ידענו שסוגרים בשעה 18:00 (כך נאמר לנו טלפונית וכך גם נאמר לנו בקניית הכרטיס בקופה) כך שהסקנו שיש לנו מספיק זמן. לצערנו כשחזרנו התחילו לסגור מתקנים כשהשעה היתה רק 17:00. סגרו את השער למתקן ונתנו לעובדי האתר להנות ממנו כאשר את המבקרים השאירו בחוץ.
התקשרנו לאתר כששבנו הביתה וקיבלנו תשובה מאד לא נעימה. ערב תשעה באב, הם מחוייבים לסגור ואין הם מחוייבים ליידע אותנו, אנחנו צריכים לדעת את החוק. לטענתי כי רק חלק מהמתקנים נסגרו ואחרים עדיין פעלו נענתי "אז פתאום כן היה פתוח". השיחה היתה מאוד לא נעימה, הזילזול בי כצרכן וכאדם מן הישוב היה משפיל ומכעיס.
תשלום כניסה לאתר עבור כולנו עלה 250 ש"ח ואני חושבת שזהו סכום לא מבוטל ואם יש בכוונתם לסגור מתקנים לפני השעה היעודה, מכל סיבה שהיא, עליהם ליידע אותנו בעת רכישת הכרטיס ואף קודם לכן בטלפון. אנו נחליט אם לבוא ביום זה או אחר ואולי לא היינו יוצאים ונהנים כל עוד אפשר. ההסבר שניתן לי תמוהה אף הוא, משום שאת המתקן עצמו לא סגרו רק את כניסתנו חסמו.
אנחנו שילמנו מחיר יקר, בנותינו הספיקו להנות מעט מאוד (ביחס למחיר) ולקינוח גם קיבלנו יחס של מטרידים מהסוג הבלתי נסבל ביותר.
לצערי איני זוכרת את שם האדם שענה לי את התשובות הנ"ל וממש נזף בי או ניסה לחנך אותי, איני יודעת איזו מטרה שם לו אותו נציג של הלונה גל, האם ניסה להרחיק אותנו משם לתמיד?!
כספי סוג הנזק :
התנצלות/פיצוי ושינוי נהלים בנוגע לעדכונים שוטפים למבקרים והתייחסות לפניותיהם. פתרון נדרש :

לונה גל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה