|
|
|
|
|
|
אני מחויב יותר ממה שסוכם ומקבל פחות ממה שסוכם |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום, לפני מספר חודשים התחברתי לטריפל עבור 299 ש"ח כולל מע"מ (תבדקו בשיחה), וכולל כל הערוצים (חוץ מספורט 1 ו 2).
בפועל, אני משלם 299 ש"ח לפני מע"מ, וישנם ערוצים שונים שאינם זמינים לי (למשל: ספורט 5 HD)
סיוון הבחורה הנחמדה שמכרה לי את החבילה מסכימה איתי שזה אכן מה שהיא מכרה לי וכבר כמה שבועות שהעניין "בטיפול" אך ללא תוצאות.
מישהו יכול לבדוק מה כל כך מסובך בלהסדיר את זה? אני אפילו לא מתמקח כמו האזרח הממוצע ורוצה יותר. בסך הכל אני מבקש את מה שהובטח לי...
|
כספי |
סוג הנזק : |
להסדיר את התשלום והתמורה בהתאם למה שהוסכם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|