פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר יכולת במשך 3 ימים של מאמצים גדולים להזמין ערוצים חדשים נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏11 ‏מאי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
החל מ 11/5 ועד היום 14/5 אנו מנסים להזמין ערוצים נוספים דרך הטלפון, דרך אתר האנטרנט ודרך הדואר האלקטרוני. בזבזנו, אני ובן זוגי, שעות (פעם המתנתי 45 דקות בטלפון לפני שסגרתי). בלתי אפשרי להגיע לאיש שרות - מי שענה העביר אותנו לאחר שלא הרים את הטלפון. באנטרנט למרות שבדקתי את מספרים היטב, הכניסה לא מתאפשרת. המשימה טרם בוצעה.
לאפשר לנו להזמין את הערוצים המבוקשים - שייצרו קשר איתנו. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה