|
|
|
|
|
|
חוסר יכולת במשך 3 ימים של מאמצים גדולים להזמין ערוצים חדשים |
נושא התלונה: |
יום ראשון 11 מאי 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
החל מ 11/5 ועד היום 14/5 אנו מנסים להזמין ערוצים נוספים דרך הטלפון, דרך אתר האנטרנט ודרך הדואר האלקטרוני. בזבזנו, אני ובן זוגי, שעות (פעם המתנתי 45 דקות בטלפון לפני שסגרתי). בלתי אפשרי להגיע לאיש שרות - מי שענה העביר אותנו לאחר שלא הרים את הטלפון. באנטרנט למרות שבדקתי את מספרים היטב, הכניסה לא מתאפשרת. המשימה טרם בוצעה.
|
לאפשר לנו להזמין את הערוצים המבוקשים - שייצרו קשר איתנו. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|