פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי ביותר וזלזול בלקוחות הוט לדוריתהם נושא התלונה:
‏יום שני ‏19 ‏מאי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
שמי אבי מנוי על הוט האינטרנט לשעבר ברוך השם!!!!
לא ארצה לחזור על תלונות של מנויים אחרים על חברה זו לגבי שרות יחס או איכות אך לחכות למענה אנושי במשך 67 דקות ??? פשוט בושה . ושסוף סוף עונים אומרים לך יש באינטרנט אתר לא צריך להמתין פשוט ביזיון.
בחרתי להתנתק מהם ועברתי שבעה מדורי גהנום נציג אחד מעביר אותך לנציג אחר שכול המתנה עולה עוד 34 דקות ופתאום משכנעים אותך במשך שעה שחבל להתנתק כאילו הם משלמים . החוצפה שסוף סוף מתנתקים הם גובים בכרטיס אשראי סכום כפול מהרגיל ועכשיו הדובדבן בקצפת עוד שעה תמימה לבדוק מדוע חיבו אותי על הסכום השערורתי הזה והרטרואל מתחיל מנציג א לנציג ב . לסיכום עברו לבזק תחסכו לחצים בחזה עצבים ומרמור .
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי על סך החיוב שנלקח פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה