|
|
|
|
|
|
התקנה לא נכונה, גרמה שנה מהירות גלישה נמוכה |
נושא התלונה: |
יום ראשון 18 מאי 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
במשך זמן רב מאוד, מהירות הגלישה באינטרנט נמוכה ביותר, זחילה ממש.
כשהדבר היה בלתי נסבל פנינו לקנות מחשב חדש, חשבנו שהבעיה במחשב. כאשר גם במחשב החדש היתה מהירות נמוכה מאוד, איש מחשבים אמר שזה מהירות פחותה מ5 מגה לערכתו והסיבה יכולה להיות חוסר תאום במהירות גלישה. בדקתי שעות בהוט מה המהירות שעליה אני משלמת, פניתי לספק-רימון הוא בדק ואמר שזו אותה מהירות, מבדיקה שהעלה הוא ראה שהוט הגדירו את ה-hotbox כמו הnetbox להיות שניהם פעילים ולא אחד סטטי. ברגע שהוא שינה את ההגדרה של ה-hotbox. האינטרנט רץ. שנה סבלתי ובקושי השתמשתי באינטרנט! וקניתי מחשב חדש.
אתם מוזמנים לשחזר את ההגדרה ולראות בעצמכם באיזה מהירות גלשתי..
|
כספי ועוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי משמעותי! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|