פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שאינו מוצדק - כרגע בטיפול עוה"ד שלהם!! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום לכם,
הייתי לקוחה נאמנה של מסלול הטריפל של הוט כמה שנים לפני שהחלטתי לעזוב אותם עקב שירות קלוקל ובלתי נסבל, שהתווסף לניתוקים בלתי פוסקים של קו האינטרנט שלהם. ההחלטה הסופית התקבלה בתאריך 27.10.13, בשיחה עם קלוד - מנהל במוקד האינטרנט בה הובהר כי לאחר שתואמה עמי הגעת טכנאי מס' פעמים ואף טכנאי לא הגיע, איני מעוניינת להשאר לקוחה של החברה. הנושא מגובה במכתב לפניות הציבור של חברת הוט ואף קיבלתי את הפיצוי המגיע לי לפי חוק (600 ש"ח עבור כל פעם שטכנאי לא הגיע).
בקשתי התקבלה בהבנה ע"י קלוד והוא העביר את בקשתי לניתוק לגורמים הרלוונטים. מיותר לציין את כמות הטלפונים שקיבלתי ממוקד שימור הלקוחות לאחר בקשתי להתנתק! היתה פעם אחת שהסכמתי להתחבר שוב, אך לחר שהנציג לא יכול היה לגבות בכתב את ההבטחות שלו לתנאי העסקה – התעקשתי להתנתק באופן סופי, ויותר מכך - גם ביקשתי באסרטיביות שיגיעו לאסוף את הציוד מאחר ולא היה ניתוק בפועל ושירותי הטריפל עדיין פעלו בדירתי. בשלב מסויים ניתקתי ביוזמתי את הממיר והמודם ע"מ שלא בטעות יחייבו אותי על שימוש שלא עשיתי.
בבוקר יום ראשון, בתאריך 29.12.13, נציג שימור לקוחות העונה לשם יוחאי התקשר אלי (מטלפון נייד, שוחחנו בדיבורית של רכב להבנתי) שאמר שהוא מתכוון להגיע אליי לאסוף את הציוד אך לפני כן יש לו הצעה אטרקטיבית שהוא מאד מעוניין שאקשיב לה. מאחר והיה בוקר והייתי בדרכי החוצה לעבודה ביקשתי ממנו שייצור עמי קשר במהלך היום, כך אוכל להקשיב להצעה ואם לא תהיה מקובלת נוכל לתאם איסוף. בשיחה זו לא זוהיתי עם פרטי זיהוי השמורים אצל החברה, ובסיום השיחה אף וידאתי מול יוחאי כי איני לקוחה משלמת. מעולם לא שמעתי מיוחאי שוב!
הפעם הבאה שדיברתי עם נציג של הוט היתה כשיצרתי קשר עם שירות הלקוחות שלהם באמצעות האפליקציה של פייסבוק בתאריך 19.1.14 (קיימים אצלי צילומי מסך), שם נאמר לי ע"י שמיר - נציג מדיה חברתית, כי הסכמתי להצעתו של יוחאי! מיותר לומר שאין לי מושג מה היתה הצעתו וכל שכן בטח שלא הסכמתי לה, ובנוסף לכך עד היום לא נשלח לי סיכום בכתב לאימייל לפי חוק. לטענת החברה הייתי מחוברת במשך 20 יום ועל כך אני "חייבת" להם כ-800 ש"ח! זהו סכום כל כך שערורייתי שברור שלא ניתן ע"י נציג שימור לקוחות ללקוח המבקש להתנתק ובטח שבטח לא הייתי מסכימה לו. שמיר הנציג (ובהמשך נציגי מדיה אחרים) המשיך וטען בתוקף כי שיחתי עם יוחאי מוקלטת וכי שומעים שם שהסכמתי להצעתו - כל בקשותי להקשיב לשיחה נענו בשלילה כמובן בתירוץ כי הן מוקלטות לצורך בקרה ושיפור השירות, ושמדיניות החברה היא לא להעביר את ההקלטות לשימוש חיצוני. בהמשך נטען כי רק חלק מהשיחות מוקלטות ולא כולן.
השבוע, יולי 2014, קיבלתי ממשרד חן פישר, עורכי הדין של חברת הוט, מכתב התראה בטרם נקיטת הליכים משפטיים בגין החוב – שכרגע עומד ע"ס 1,346.95 ₪ כולל ריבית והוצאות דמי טיפול של המשרד. את הסכום הנ"ל אני צריכה לשלם עד לתאריך 5.8.14.
אני מרגישה כבת ערובה בידיהם של חזקים ממני, שיכולים לדרוש ממני כספים במרמה ואף לגרור אותי לבתי משפט, רק כי להם יש את היכולת הכלכלית לעשות זאת. התסכול הוא עמוק, אין עם מי לדבר ובטח שאין לי את הסכומים המופרכים האלו לשלם עבור משהו שכלל לא ביקשתי ולא הסכמתי לו.
אשמח מאד לחוות דעת משפטית מה אני יכולה לעשות ע"מ לצאת מהברוך הזה.
בתודה מראש,
חגית ***
כספי סוג הנזק :
ויתור על ה"חוב" ומכתב התנצלות על הטרטור פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה