פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוב כספי של החברה כלפיי ובקשה שלא נענית להתנתק משירותי הוט. נושא התלונה:
אסולין אסתר שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
כלקוחה די מרוצה של חברה אחרת שוכנעתי לעבור להוט בגלל הפייברבוקס,עברתי ואז התחילו הבעיות,רדפתי אחריהם על מנת שיחזירו לו כספים שהבטיחו לי וששייכים על ימים שלא ניתקו אותי מהחברה השניה ועל המודם של בזק.אבל לא עזרו הטלפונים הרבים, ההמתנות הארוכות והפקסים ששלחתי עם הקבלות שמעידים שמגיע לי כסף ,ומשום מה הנציגים מפעם לפעם לא שמרו את החומר ולא התייחסו ולא טיפלו בעניין.
מיותר לציין שההמתנה בהוט עד למענה של נציג זה עניין בפני עצמו שגוזל ממך לפחות שעה עד למענה הראשוני ואז כשכבר ענו לי העבירו אותי ממקום למקום וחוזר חלילה....סיוט!
מאחר ורדפתי אחריהם שבועות ולא נענתי ,החלטתי להתנתק מהשירות שלהם וכשביקשתי מהנציגה היא הבטיחה שתטפל בעניין אבל שוב,הנציגה העבירה את השיחה והשיחה נותקה (3 שעות של המתנה למענה של נציגים באותו היום) ולכן משנוכחתי לראות שאין עם מי לדבר פניתי לאתר " ניתוק" וביקשתי להתנתק ב-13.7(האישור אצלי),והנה עברו הרבה מעבר ל- 3 ימים ועדיין לא נותקתי.
בשביל לקבל שירות עברתי מלחמת התשה ובשביל להתנתק אני עוברת מלחמה קשה יותר.
רוצה את הכסף שמגיע לי בחזרה ומבקשת להתנתק במיידית ומהיום שביקשתי לקבל החזר ! וגם על יממה של המתנה במצטבר רצוי לפצות.
לא מעוניינת שיתקשרו אליי עם הבטחות שווא!
עוגמת נפש ו סוג הנזק :
לטפל בעניין במהירות האפשרית ועל הצד הטוב . פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה