פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לא לעניין נושא התלונה:
הלל משה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 17/05/2014 ביקשתי להתנתק כמנוי בחברת הוט. ניסו לשכנע אותי לא להתנתק אך לא הסכמתי להישאר. באותה שיחה נאמר לי שישלחו טכנאי ע"מ לאסוף הציוד ב-01/07/2014 (כלומר לאחר כחודש וחצי מדרישת ההתנתקות). כאשר דרשתי ניתוק ואיסוף הציוד דחוף נאמר לי שאני לא הקבל חיוב על תקופת ההמתנה.
בתאריך 17/06/2014 יצרה אתי קשר נציגת שימור לקוחות בשם אפרת ע"מ לשכנע אותי לא לאזוב למרות ההחלטה שלי. מסיבה לא ברורה לי עד היום באותה שיחה הסכמתי. לאחר יום וחצי ולאחר מחשבה שניה, החלטתי לא להישאר כמנוי (למרות שיום קודם וויתרתי על דרישתי זו) ופניתי לשירות לקוחות ע"מ לבטל הסכמתי להישאר.
כאן ציפתה לי הפתעה לא נעימה בכלל. הנציג טען שאני חייב סכום של -.870 ₪ עבור חודשים מאי ויוני (יוני טרם הסתיים ומאי אני צריך לשלם עבור 17 יום בלבד) והחל לצעוק אלי ולהשפיל אותי כאילו אני שדדתי החברה וברחתי. הסיבה שכרטיס אשראי שלי לא כובד היה (יד הגורל) שתוקף הכרטיס הסתיים בדיוק ב-05/14 וקיבלתי כרטיס חדש עם תוקף מאורך.
כל פניותיי לשירות לקוחות ( כל אחד מהם מעל 45 דקות המתנה על הקו), ע"מ להסדיר החוב הלא צודק הנ"ל לא טופל למרות שמספר נציגים הבטיחו לטפל ולחזור אלי לא התממש.
בקשתי מהנציגים ש-אפרת משימור לקוחות תחזור אלי ע"מ לתקן סכום החיוב, כמובן שגם לזה לא זכיתי.
לאחר מכן החלו ממלקת הכספים לפנות אלי ע"מ לגבות -.870 ₪ וגם הוסיפו לזה ריבית !!! כאשר כל נציג ששמע המקרה ירד מהשיחה בדרכים שונות עד לניתוק שיחה בפנים שלי !!!
עד היום אני מופיע אצלם כחייב מעל -.900 ₪ שלא לצורך ואין עם מי לדבר בחברה הזאת.
בזבוז זמן & עלבון סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
הלקוח קיבל מענה מלא בפנייתו שם ותפקיד:
הלקוח קיבל מענה מלא בפנייתו תגובה:
הלקוח קיבל מענה מלא בפנייתו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה