פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
74 דקות המתנה בטלפון לשרות לקוחות ושרות טכני נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
אנו לקוחות של כמעט 30 שנים.אתמול החלפנו את הממיר שהיה לנו לממיר מגיק HD.הממיר נכבה ,לא מגיב ולא ניתן לראות שידור רצוף בטלויזיה.פנינו לשרות טכני ולאחר 45 דקות ענו ולאחר בדיקות ונסיונות הוחלט להחליף את הממיר ואמרו יצרו קשר לתאם לבואו של טכנאי.לא תיאום ולא כלום. פנינו אנחנו והמתנו 74 !!!! דקות עד שענה נציג ואז הוא אמר שיצרו איתנו קשר.לא נאמר מתי.אז אנחנו עכשיו כבולים וממתינים. שרות זוועה!!!!
עוגמת נפש וזלזול סוג הנזק :
שיפור מיידי ומשמעותי של השירות הטלפוני פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה