פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פניה של חברת הוט אליי באמצעות עו"ד נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום
שמי אושרה ***. הייתי לקוחה של הוט ובחודש אוגוסט 2013 הודעתי על ניתוק ומעבר לחברת yes.
תואם איתי איסוף ציוד והגיע אדם מטעם הוט לאחר כמה שבועות ולקח את כל הציוד שהיה ברשותי.

ב 15/8/14 קיבלתי בדואר רגיל מכתב מעו"ד אליהו ***, נציג חברת הוט. 'התראה בטרם נקיטת הליכים משפטיים' עבור ממיר שטרם הושב עם איום לתביעת הוצאות משפטיות.

התקשרתי לחברת הוט כדי לטעון ולספר כי הם עצמם הגיעו ואספו את הציוד, אך הנציגה לא הייתה מוכנה לשוחח איתי וסגרה את הטלפון תוך כדי שאני מבקשת לשוחח עם נציג בכיר ממנה שיוכל לתת מענה לפנייתי.

ביום 26/8/14 שלחתי תגובה רשמית לעו"ד אליהו ***ואותה אני מצרפת לכאן.

אני מעולם לא קיבלתי פנייה מחברת הוט על אי השבת ציוד.
אני גם שאלתי את הנציג שאסף את הציוד אם יש הכל והוא אמר שכן.

אני פשוט מזועזעת מדרך הטיפול של החברה, מכך שמעולם לא פנו אליי לבקש ציוד שנשאר (על אף שאספו את כולו) מכך שפנו דרך עורך דין שמייצגות אותו פקידות שמדברות בבוטות ובבריונות. מכך שמענה של שירות לקוחות סוגר את הטלפון באמצע שיחה כאשר אני מבקשת לדבר עם נציג בכיר.

ככה אנחנו הלקוחות מוגנים מפניכם. חברת הווט?

אני מבקשת לברר את כל הדבר הזה.
מבקשת שתבטלו את דרישתכם השקרית לאלתר ותסירו את המכתב ששלחתם דרך העו"ד.

אין ברשותי ממיר או מודם שלכם!

המכשיר שחברת הוט מבקשת ממני להחזיר הוחזר ונאסף מביתי לפני שנה.
אין ברשותי כל מכשיר נוסף!!
מכאן שאין לי מה להחזיר ואין לי על מה לשלם.

בברכה
אושרה ***
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול התראת עורך דין וביטול דרישה להחזיר ממיר/מודם שהוחזר כבר לפני שנה פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה