פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעלמות מבקשה לניתוק נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,
שמי פולינה ***, בשבועיים האחרונים אני מנסה להתנתק משירותי חברת "הוט", אך ללא כל תוצאה.
אני מחוברת לתוכנית "הטריפל", אך איני משתמשת בשירותים המוצעים (טלוויזיה וטלפון) ,מלבד האינטרנט.
דיברתי עם שלושה נציגים שונים והובטחתי שבקשתי להתנתקות עודכנה במערכת. בנוסף, נאמר לי שטכנאי מחברת הוט יגיע אליי , ויצרו עמי קשר בכדי לקבוע זמן.
שום נציג מהחברה לא יצר עמי קשר, לאחר כמה ימים שוב התקשרתי ונאמר לי כי לא מעודכן במערכת שברצוני להתנתק. דבר זה קרה עם שלושה נציגים, כאשר כל אחד מהם "עידכן" במערכת את הבקשה לניתוק משירותי הטלוויזיה וטלפון ביתי.
ב-3.9.14 נציגת הוט התקשרה אליי ונקבע כי טכנאי הוט יגיע אליי ב-9.9.14, לצורך איסוף הממיר וכו' (קיבלתי הודעה על כך). כיוון שהשעות שנקבעו להגעתו היו אמצע יום העבודה, נאלצתי לקחת יום חופש על חשבוני. הטכנאי לא הגיע באותו יום, ללא שום התרעה.
היום, 10.9, זו הייתה הפעם הרביעית שהנני מדברת עם נציג הוט, שוב נאמר לי כי לא מעודכנת במערכת בקשתי להתנתק. זהו יחס לא מכובד ביותר ללקוחות. נאמר על ידי לנציג כי אני רוצה לקבל את הפיצוי ולהתנתק סופסוף.
בידי הקלטות חלק מהשיחות והודעה על הגעת הטכנאי.
למען הסר ספק, במידה ולא אקבל פיצוי בסך 600 ש"ח המגיע לי על פי חוק תוך 10 ימים מיום מכתב זה, אפעל נגדכם בכל האמצעים החוקיים העומדים לרשותי.
בכבוד רב,
פולינה ****
מילוי הבקשה של לקוח פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה