פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בלוח זמנים ושירות לא לעניין נושא התלונה:
‏יום שני ‏08 ‏ספטמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,
ביום 8.9.14(יום שני) קבעו לי טכנאי שהיה אמור להתקין לי את הממיר שלכם וחבילת הטריפל, קבעו לי 100 ש"ח לחודש למשך חודשיים בשל היותי לקוח וותיק. כבר כמה שנים שאין לי ממיר ואני לקוח שלכם באינטרנט ובטלפון.
נקבע שהטכנאי יבוא ביום ב' בין השעות: 16:00-19:00.
אני ובני ביטלנו יום עבודה בכדי להיות בבית ולראות שהכל עובד ותקין.הטכנאי לא התקשר עד השעה 19:00 וכאשר התקשרתי למוקד שלכם ענו לי פעמיים 2 נציגי0ם שלכם (אבי ואנטון)ביקשתי מנהל ופשוט ניתקו לי בפנים.
כאמור בשעה 19:15 התקשרנו שוב וביקשנו מנהל נמסר כי הטכנאי "בדרך" וזה בשעה 19:20 כאמור אף אחד לא צלצל ולא כלום, היינו צריכים ללכת לאירוע ואמרנו "למנהל" שאנחנו לא רוצים את החבילה שלכם וזה לא לעניין אנשים ביטלו עבודה וחיכו,ובתגובה אמר "המנהל" שלא צריך ובכך השיחה הסתיימה.
אני בטוח שלא מנהל בכיר דיבר איתי, ואם כן אז זה בושה שיש לכם חברה כזאת ונציגים שעונים בצורה כזאת.
אתם מתפארים שאתם חברה גדולה ורוצים לשמר לקוחות ולצבור עוד קהל לקוחות ,אך לא כך עושים זאת ולא מתנהגים בצורה כזאת.
כשמזמינים טכנאי את מודיעים ואומרים שאם הטכנאי יגיע ולא יהיה אף חד בבית אז הלקוח יחוייב בקנס כספי. כאמור אני ובני ביטלנו יום עבודה ובתמורה קיבלנו ניתוקים בפנים מי יפצה אותנו.
זה פשוט שירותיות לא טובה וזה גרם לי עוגמת נפש ואני דורש לטפל בנושא וקבל פיצוי סביר, ושמנהל בכיר יחזור אלי בהקדם ובדחיפות. אם לא יקרה הדבר אנקוט נגדכם בהליך משפטי, וזה פשוט יהיה חבל היות ואני לקוח וותיק שלכם ולא מעוניין שדברים יצאו מפרופורציה.
מדובר במנוי בכתובת אנה פרנק 3 בבת ים

בתודה הרצל ***
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה