פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהסכם < נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏12 ‏אוגוסט ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
תאריך 12/08/2014 ניתקתי את שירותי האינטרנט והטלפון , זה בוצע ע"י חברת נטויז'ן ,באותו יום, כשעה לאחר הניתוק חזרתי לחברת הוט והודעתי שאני מבטל את הביטול , וברצוני לחזור "הביתה " . החיבור להוט בשנית בוצע ללא טכנאי , באותה הזדמנות התענייתי האם ניתן להוזיל את העלויות במסלולי הטלויזיה , קיבלתי הצעות שונות שבוודאי מוקלטות אצלכם . למיטב זכרוני בקשתי בשלב זה לא לבצע שינוי , בדיעבד הסתבר שבוצעו שינויים שלדעתי לא ביקשתי , אך לא היה לי ממש אכפת מכיוון שאיני צופה ברוב הערוצים (למרות שבערוצי הספורט שאני צופה אדוק שלהם קוצצו גם מסלול 57 58 וגם hd, אך לתומי חשבתי שהקטנתי עלויות והדבר ישתלם לי.כשקבלתי את החשבונית הופתעתיואפילו נדהמתי שסכום החשבונית האחרונה גדל מסכום של 453 ש"ח לסכום של 507 ש"ח ,משמעות הדבר שגם קוצץ השירות וגם התשלום צמח לאין שעור( סכומי עתק בהתייחס לפרסומים שלכם ב200 ש"ח גם במהירות כפולה וגם מתנה של טאבלט ). נסיונותי להגיע לשירות לקוחות בטלפון , המתנה של למעלה מ45 דקות על ה'קו מס'פעמים לא הועילה ( מענין שלחדש את ההצטרפות לקח לי מס דקות). אני כמובן לא מתכוון לנסות שוב את מזלי בטלפון אתכם .

לגופו של ענין, אנא בדקו את ההקלטות ואם אכן תמצאו שביקשתי לשלם יותר ולקבל פחות אנא הודיעו לי מה שכמובן ישמע ויראה מוזר .בכל מקרה אשקול את צעדי בימים הקרובים כפוף להתייחסותכם ( אם תתייחסו מה שאני מאוד סקפטי )
כל הרשימה סוג הנזק :
הגינות פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה