פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זמן המתנה ארוך מאד נושא התלונה:
‏שבת ‏10 ‏ינואר ‏2015 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
אתמול (שבת) התקשרתי לחברת הוט בכדי לקבל שרות על השלט שברשותי, לאחר 20 דקות המתנה ניתקתי את הטלפון עקב חוסר מענה והתפנתי לדבר אחר. התקשרתי שוב לחברת הוט לאחר שעה והמתנתי על הקו 30 דקות, כשדיברתי עם הנציג הוא אמר לי "תגיד תודה שאנחנו עונים לך, פעם היינו עונים אחרי 40 דקות....." לאחר שהוא "ניסה" לעזור לי ואמר לי לעשות דברים שאף נציג לא אמר לי אף פעם לעשות כמו הוצאה של הכרטיס..... "בכדי לעלות את המנוי" ואז החלו השיבושים, פתאום המכשיר לא תקין, שהנציג אמיר לי שהשלט לא תקין ואמרתי לו שהשלט חדש מהניילון הוא אמר לי שישלח לי טכנאי רק שבוע הבא.
זלזול בלקוח סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו שם ותפקיד:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו תגובה:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה