פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקר בנוגע לפריט ציוד וחשש מגבייה ללא הצדקה. נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏28 ‏ינואר ‏2015 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
היום ניתקתי את אימי משרות הוט. זאת לאחר ששוב ושוב נגבו תעריפים גבוהים ממה שסוכם עימם. למרות שהובטח שיחזרו טלפונית ולמרות נסיון שלי ליצור קשר טלפונית ובמייל, נאמר לי שנקבע שיגיע אליי נציג שימור.
המידע שבידו היה לא נכון והצעותיו לא רלוונטיות. כאשר החלטנו להתנתק מסרהו לו את הציוד, אך הוא[חגי אלון] טען שחסר ממיר נוסף. לא היה ולא נברא הממיר שעליו הוא מדבר[ערכתי לו סיבוב בבית] איני אחראי למידע הלא נכון שיש לו. זה המידע שמופיע לו מכיוון שהוט הזינו מידע לא נכון. איני רוצה שייגבה כסף עבור ממיר שלא היה ולא נברא. מאידך אני רוצה שיוחזרו סכומי הגבייה המפרזת שנלקחו בחודשים האחרונים.
השחתת זמן סוג הנזק :
ביטול כל דרישה כספית של הוט והחזרת כספי גבייה עודפת.כמובן גם הימנעות מגבייה נוספת שכן המנוי הופסק. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו שם ותפקיד:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו תגובה:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה