יחס משפיל, שקרים וניתוק הטלפון מטעם משווק מטעם הוט - הוט סטופ |
נושא התלונה: |
פרי אסף |
שם/כינוי: |
יום שני 20 אפריל 2015 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
קישור לסרטון, שם מוסבר הכל:****************
הוטסטופ משווק של הוט - יחס משפיל ושקרים ללקוח, וכשהלקוח מתעמת על השקר הוא זוכה לניתוק בפנים.
6:12 בשיחה השניה קראה לי "נשמה". אמרתי לה שזה פוגע בי. המשיכה למרות זאת לקרא לי ככה. כשביקשתי לדבר עם בכיר ממנה שיקרה אמרה ש"אין לה את הטלפון של מישהו בכיר ממנה"...
השאלות הנשאלות:
• למה הנציגה לא היתה מוכנה להגיד שהיא מהוט סטופ (מסתבר שהיא כן ידעה).
• למה לאחר מכן המנהלת שיקרה ואמרה שהנציגה לא יודעת איפה היא עובדת?
• למה כשהתעמתתי עם המנהלת על כך ששיקרה, ברחה לשקרים, תירוצים והתחמקויות נוספות (!) במקום להודות ששיקרה, כמו: "זה לא עניינך", "שאלת אותה מאיפה היא מקבלת את המשכורת והיא לא יודעת מאיפה היא מקבלת את המשכורת" (למרות שאת זה שאלתי רק אחרי שהנציגה התעקשה שהיא עובדת בהוט, וזה ידוע כשקר), "בוא נתקדם", "היא עובדת בהוט סטופ, אמרתי לך" (למרות שזו לא השאלה, השאלה למה היא, המנהלת, שיקרה ואמרה שהנציגה "לא יודעת" איפה היא עובדת).
• למה המשיכה לקרא לי נשמה אחרי שאמרתי לה שזה פוגע בי, ולמה כששאלתי על כך שהיא ממשיכה לקרא לי נשמה היא לא ענתה לשאלה, ולמה לא הסכימה לפצות בפרחים על כך
• למה צחקה עליי, גם אחרי כבר שאמרתי לה שזה פוגע בי.
• למה אמרה שאני שואל שאלות מצחיקות, כאשר שאלותיי הן רציניות ביותר – על שקריה!
• למה אמרה שאני "מחפש" להוציא משהו לתקשורת, במקום להתייחס לשאלות הנוקבות עצמן?
• למה בשלב כלשהו מישהו לחש לה, ולמה לא הבינה שזה לא תקין שכשהיא מדברת עם לקוח היא לא מרוכזת בשיחה איתו ומישהו לוחש לה משהו במקביל
• למה בשיחה השניה התכחשה לזה שניתקה לי בפנים בפעם הראשונה? מהי תרבות השקר הזו? ואז גם עשתה זאת שוב!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
הסבר להתנהגות והתנצלות מטעם מנכל המשווק ומטעם אבישג עצמה, ופרחים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|