פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישת תשלום על שירות שלא קיבלתי נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום .
בחג סוכות שעבר החלטתי להצטרף לחבילה טריפל של הוט . לפני זה הייתי ביס . הבטיחו לי שהכל יהיה בסדר ( למרות שלפני כמה שנים ניסיתי ואחרי תקופה קצרה עזבתי ) . הגיעה טכנאי ב 8.10.14 התקין טלוויזה אינטרנט וטלפון . אינטרנט וטלפון לא עבדו , אבל הוא אמר תוך שעתיים זה יסתדר . הוא עזב ואחרי שעה - שעתיים פתאום הפסיקה לעבוד טלוויזיה . יש קול אין תמונה . אני התקשרתי לשירות ואחרי המון זמן נאמר לי שיש לי בעיה בכבל ושאני אמור לקנות כבל חדש . זה לא הגיוני בכלל , כי זה עבד עם יס וטכנאי שהגיע והתקין בדק הכל . חוץ מזה אחרי שעתיים לא היה לא טלפון ולא אינטרנט וכשהתקשרתי וחיכיתי וחיכיתי הגעתי לשירות לקוחות והם התפלאו שהוא עזב והשאיר הכל ככה. לחבר טלפון לא הצלחנו , אינטרנט עבד ולמחורת גם נעלם .
מיד עם צאת החגים אני התקשרתי ליס ובקשתי לחבר אותי מחדש והוט הודעתי שאני עוזב אותם . הוציאו לי חיוב על קרוב ל 500 ש"ח . החזרתי להם את הציוד אבל הם בכל מקרה דרשו 150 ש"ח על החלק היחסי של הצפיה בטלוויזיה ( שלא היה ) על טלפון ( שלא היה ) ואינטרנט ( שגם אפשר להגיד לא היה ) . אני דיברתי כמה פעמים גם עם נציגה שמכרה לי את החבילה וגם עם שירות והסברתי להם שזה לא היגיוני ואני לא מוכן לשלם להם אגורה ! ההפך הוא נכון ! הרסתם לי את החגים וטרטרטם אותי עם כל הבלאגן הזה .
אבל חברת הוט היום פנתה לעו"ד יורם אברהמי ושו"ת שפונה להוצל"פ וחוב כבר 687 ש"ח . וצורת דיבור של עו"ד מזלזלת בצורה מחרידה .
טל של משרד עו"ד 037382520
מודה על עזרה
המנוי היה רשום על שם אישתי מרינה , אבל כל התנהלות מול חברה ביצעתי אני .
וגם עלבון ונפשי סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו שם ותפקיד:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו תגובה:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה