פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהלות לא תקינה של העובדים, שירות לקוי, טיפול לא הולם נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏07 ‏יוני ‏2015 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב, לצערי הרב כבר מלפני שנתיים היו בעיות קשות עם חברת הוט: אי רצון של העובדים לטפל בבעיות, התחצפות ללקוחות, חוסר סבלנות, אי טיפול בתקלות, אי הבאת מענה לבעיות, מנהלים שלא מסכימים לדבר עם הלקוחות ועוד. ברצוני לתאר חוויה מזעזעת שאפיץ גם בעיתונות, פייסבוק וגם לטלוויזיה שעברתי לאחרונה. עקב מעבר דירה התחדש השירות של הוט בתאריך 29.05 התקשרתי כדי להזמין טכנאי, על מנת להתקין את השירות, נקבע תאריך 7.06 שזה אומר שאני משלמת שבוע תרומה לוט, כי התשלום עבור חבילה החל מתאריך 29.05, אבל הסכמתי. הגיע טכנאי , אדם לא נעים הליכות , חסר מקצועיות שלא עשה את העבודה. המחדל הראשון היה שהוא טען שהטלפונים שנרכשו יום קודם מהחנות לא עובדים ועלי להחליפם. נאלצתי לנסוע לחנות בשני אוטובוסים, הלוך וחזור ולבזבז 18.40 על הנסיעה והסתבר שהמכשירים כן תקינים , פשוט טכנאי לא מקצועי, עובד בחנות הסביר לי איך היה צריך להתקין מכשירים ומה הפלא? כאשר הגעתי הביתה, פתאום הטלפונים התחילו לעבוד. בנוסף למחדל החמור עם טלפונים, עקב חובר מקצועיות של הטכנאי, לאחר שהוא הלך הסתבר שלא טלוויזיה ולא אינטרנט לא עובדים. החל מתאריך 7.06 ועד היום 13.06 אני מנסה לפתור את הבעיה. עובדי הוט התגלו כמאוד תוקפניים, חסרי סבלנות, מגבים שירות לקוי ומנסים להפיל את הבעיה על הלקוח. בהתחלה ענתה לי בחורה שבקושי דיברה עברית ולא היה ברור בכלל מה היא אומרת, אני לא מבינה איך מגייסים עובדים אלו לחברה, לאחר ניסיון כושל שלה להסביר, היא אמרה שיצרו איתי קשר. לאחר כמה ימים יצר איתי קשר בחור בשם אולג , שדיבר שטויות, שמבחינתו שירות תקין ואם יש בעיה שאזמין טכנאי ב 120 ש"ח. באיזה זכות? זה שטכנאי שלכם לא עשה את העבודה בתאריך 7.06, אני לא צריכה לסבול. ביקשתי שמנהל יחזור אלי וכרגיל אולג התחמק ואמר שאין צורך , ושזה לא יעזור, לא ברור לי מדוע בחברה שמדי חודש אני משלמת מעל 400 ש"ח, אין יכולת לדבר עם ההנהלה? ולמה בכל פעם אני צריכה להתווכח עם העובדים בעלי תודעות שירות כה נמוכה? בסוף אולג טען שבעיה במחשב שלי ושאזמין טכנאי באופן פרטי ושהנהלה תחזור אלי. כמובן שאף אחד לא חזר. הזמנתי טכנאי פרטי, והצגתי את טענת אולג, שילמתי 150 ש"ח על הביקור, וטכנאי טען שאן שום בעיה במחשה, אלא בהתקנת הוט. עד כאן בגלל חוסר מקצועיות של העובדים הוצאתי 169 ש"ח, וגם שבועיים לא משתמשת בחבילה שלכם, שזה עוד לפחות 200 ש"ח. מי יחזיר לי אותם? 369 ש"ח בגלל השירות הלקוי שלכם? אבל השיא של הביזיון היה אתמול. בתאריך 12.06 שוב תקשרתי להוט, וענתה לי בחורה בשם סמא, שמקומה, כנראה, בשוק. היא הייתה מאוד לא נעימה, תוקפנית ודיברה שטויות בהתחלה היא אמרה שהנהלה ניסתה ליצור איתי קשר והייתי מנתקת להם טלפון, נו באמת? לפחות הייתה ממציאה ומפברקת משהו יותר מקצועי. אחר כך בשפה קלוקלית ותוך כדי בלבול רב היא ניסתה להסביר לי על איזה פתור ללחוץ ולא הצליחה, היא הייתה חסרת סבלנות והעירה לי איך זה שאני לא יודעת. צר לי, אני לא עובדת בהוט ולא אמורה לדעת לטפל בתקלות, אני משלמת לכם המון כסף שחלקו ולך למשכורת לעובדים האיומים שלכם, לאחר מכןן שמעתי משפוט בזוי שסמא העזיה להגיד לי " כשיהיה בבית מישהו שמבין טוב יותר בהוט תגידי לו שיעזור לך". אני פשוט הייתי בהלם מהחוצפה. תסלחו לי רופאים בבתי חולים לא מזמינים קרובי משפחה של החולה לעזור וגם לא מורים בבתי הספר וגם לא עובדים בחנות, ואם סמא לא מצליחה לפתור לי את הבעיה מוטב שתלך הביתה ותעבוד במקום אחר, שתתבייש לה על המשפט הזה, היא זאת שמקבלת משכורת ואין לה זכות להגיד משפט כזה וגם לא תמיד יש אנשים נוספים בבית, חבל שלעודבת סמא אין טיפת רגישות ללקוחות. הייתי בהלם ואמרתי לה שלא מקובל עלי שככה היא מדברת , סמא צרחה עלי שאני חצופה שהיא לא מתכוונת לטפל בי ושהיא מנתקת את הטלפון, ושהמנהל יחזור אלי. היא ניתקה לי את טלפון בפרצוף, אני דרשת טיפול בעובדת הזאת, אחרת אדאג להעביר את המידע לכל הלקוחות ואגרום גם להם לעזוב את החברה שלכם. לאחר מכן שוב התקשרתי לוט , והפעם בכוונה להתנתק ולהפסיק את השירות שלכם, התעללות שעברתי השבוע הספיקה לי בהחלט, ענתה לי בחורה רוזן וביקשתי להתנתק מהשירות, היא משום מה העבירה אותי לבחורה בשם הילה, שהייתה נחמדה ואמרה לי בסבלנות ללחוץ על כפתור טלוויזיה ומה הפלא הטלוויזיה התחיל לעבוד. היא טענה שאו אני או טכנאי לחצו לכפתור הלא נכון ולכן הטלוויזייה לא עבדה. מכיוון שאני לא התקרבתי לטלוויזיה, נראה, שזו עוד פשלה של הטכנאי שהיה אצלי בתאריך 7.06. אבל עד היום האינטרנט לא פועל, למרות שהמחשב והספק תקין. לידיעתכם אם תוך 3 ימים לא יחזור אלי נציג הנהלה ולא אקבל זיכוי על כל ההפסד הכלכלי שלי. אני אפסיק את השירות שלכם וגם אדאג לתבוע אותכם על ההוצאות וגם אפיץ את הסיפור באינטרנט, פייסבוק, עיתונים וכל אמצעי תקשורת אחר.
עלבון, עוגמת נפש סוג הנזק :
התקנת אינטרנט, החזר כספי פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו שם ותפקיד:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו תגובה:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה