פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיה בשלט המתנה לשליח כ4 שעות והתנערות החברה מהבעיה נושא התלונה:
בן הרוש ורדה שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏17 ‏יוני ‏2015 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב
אנחנו מנויים לטריפל הוט ומשלמים לחודש 330 ש"ח
ב15.06 יצרנו קשר עם חברת הוט על אי יכולת שימוש בשלט של הטלויזיה.
נקבע לנו המתנה לשליח בתאריך 17.06 מ9:00 -12:00. השליח לא הגיע נאמר לנו בהוט להמתין עד 15:00 והשליח לא הגיע. בקשנו לדבר עם איזשהו מנהל להסביר לו את ההתנהלות בחברה ועל ההמתנה בבית. נאמר לנו שתוך 4 שעות יחזור אלינו מנהל. יש בידינו שמות של הנציעגים שאיתם דיברנו.(התקשרו 18.06 מהוט אך לא הספקנו לענות)ובמהלך הימים עד ראשון בערב שוחחתי עם איזושהי מנהלת מהוט שאמרה שבעצם לא הובטח לנו טכנאי אלא רק שליח לכן אנחנו לא זכאים לתשלום עבור ההמתנה.
בהמשך השיחה עם המנהלת אנסטסיה בגיבוי המנהל רומן נאמר לנו שזאת ההתנהלות שלהם אנו שואלים האם אין מעקב על השליחים? האם הם מקבלים כסף על השירות בלי בדיקה אם ביצעו את המשימה? כנראה מסתבר שהחברה לא אמינה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו שם ותפקיד:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו תגובה:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה