פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעת טכנאי נושא התלונה:
שטיינגרדט אלכסנדר שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏05 ‏יולי ‏2015 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפניות הציבור בחברת הוט שלום רב,
שמי ************
מספר לקוח 731037.

ביום חמישי, ה-21.5.15 פניתי טלפונית לחברת "הוט" בבקשת בעקבות תקלת תקשורת בביתי. אחרי ניסיונות מצידם (אשר לא צלחו) לפתור את התקלה טלפונית, נמסר לי כי יש צורך בהגעת טכנאי מטעמם אלי. ביום שישי פנה אלי נציג נוסף ותיאם איתי כי ביום שני, ה-25.5.15, בין השעות 15:00-17:00, יגיע הטכנאי לביתי כדי לטפל בתקלה.
בנוסף, ביום שני בבוקר, נשלח אלי מסרון תזכורת לטלפון הנייד כי השירות תואם כפי שנקבע.
לצערי הרב, לא כך היה הדבר: עקב התיאום, נאלצתי ויצאתי ממקום עבודתי מוקדם מהרגיל, על מנת לפגוש את הטכנאי בזמן שנקבע. לתדהמתי ולאכזבתי, למרות התיאומים החוזרים והתזכורת, טכנאי חברת "הוט" לא הגיע כלל.
כאשר ראיתי כי הזמן עובר וכי אין סימן להגעת הטכנאי כפי שסוכם עימי, יצרתי קשר עם חברת "הוט" לבירור פשר העניין. קיבלתי תשובה כי הטכנאי אכן היה אצלי והחליף אפילו את הממיר! כמובן שלא היו דברים מעולם ואין אפילו כל קשר בין החלפת הממיר לכאורה לבין התקלה ממנה אני סובל!
באותה שיחה אחרונה, הובטח לי כי יחזרו אלי תוך שעה-שעתיים, אך לצערי גם זה אפילו לא התקיים. התקשרתי שוב, היום בבוקר ושוב נמסר לי כי העניין בטיפול.
בתאריך 27.5.15 חזרו אלי מחברתכם על מנת לתאם לי שוב טכנאי למחרת 28.5.15, הטכנאי אכן הגיע והחליף שקע אינטרנט והתקלה סודרה.
ב23.6.15 התקשרתי לנציגה בשם מעין על מנת לברר על הפיצוי שמגיע לי עקב אי הגעת טכנאי (תיקון 24 לחוק הגנת הצרכן) על בזבוז זמן עבודה יקר, טרטור ועגמת נפש והיא העבירה את הפניה לויקטוריה.
ויקטוריה שהציגה עצמה כמנהלת בשירות לקוחות קיבלה את פנייתי ואמרה כי העבירה את הנושא לבירור של פניות הציבור והמחלקה הפיננסית.
הבירור לקח זמן רב של שיחות חוזרות ונשנות ונאמר לי כי הנושא עדיין בבירור.
בסופו של דבר נמסר לי כי אני לא זכאי לפיצוי ובתיעוד במערכת הוט רשום כי אכן הגיע טכנאי ב25.5.15 ואף החליף לי ציוד אינטרנט, דבר שלא היה ולא נברא ולאחר מכן ב28.5.15 אני כביכול ביטלתי ביזמתי הגעת טכנאי נוסף (דבר תמוהה מאוד כי התקלה סודרה יומיים קודם).
מכעיס אותי מאוד הזמן שבזבזתי על הנושא ויותר על העובדה שאני מוצג כשקרן ורמאי.
הפיצוי שנקבע לפי חוק הגנת הצרכן מגיע לי ואני לא מבין למה בכל צעד ובירור בחברתכם אני נתקל בקשיים.
אני דורש התייחסות הוגנת מחברת הוט, את הפיצוי לפי חוק ועוד פיצוי על הכל הטרטור שחוויתי ועוד כלקוח ותיק של החברה.
המכתב נשלח דרך אתר תלונה שפניות הציבור של הוט ולכל הגורמים הרלוונטיים.
אני מצפה לקבל תשובה בהקדם לפני שאפנה לארכאות ציבוריות ומשפטיות.
תודה ויום טוב,
אלכס.
כספי סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו שם ותפקיד:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו תגובה:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה