פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העלת מחיר חביל ה למרות שנאמר אחרת ללא רצון לזכות לקוח נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏07 ‏יולי ‏2015 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שמי דנה לקוחה של הוט
עדכנו לי חבילה בהוט לשלושה חודשים במחיר של 200 שח ונאמר לי שחבילה לשלוש חודשים לאחר שלושה חודשים פניתי לברר מה ההמשך של החבילה ונאמר לי שהמחיר קבוע כולל תוספות של ספורט וVOD ומה שקיים היום במנוי הוא 316 שח וכמובן שהשיחה מוקלטת וידאתי שזה המחיר כמה פעמים באותה שיחה ונאמר לי שאין לי מה לדאוג מחיר קבוע בלי תוקף של זמן
כמובן שכשקיבלתי חשבונית טחי חודש חיובו אותי בכמעט 600 שח
פניתי למוקד ונאמר לי שמעבירים לבדיקה ולא חזרו אי חזרתי כמה פעמים עד שחזרה אלי מנהלת ואמרה שמעבירה לבדיקת הקלטה וחוזרת אלח תוך יומיים ולא חזרה לאחר כמה ימים אחרי שפניי שוב ושוב חזר אלי מנהל ואמר שלא העבירה לבדיקת הקלטה ואין ו מה לעשות אם זה וכול לזות אותי ב100 שח לא יכול לבדוק זאת בחברה ולא יכול לתת לי חבילה כזאת
כמובן שלא קבלתי זאת אז הוא אמר שהוא מעביר אותי לניתוקים שגם שם הוסבר שלא יכול לבדוק הקלטה
הצעתי לשלוח לו הקלטה שלהם אם אותה שיחה אמר לי שין מה לעשות אם זה
וכל זה כבר לא פעם ראשונה שהם משקרים אותי בהבטחות שבודקים וחוזרים גם במקרה אחר לא חזרו תשובה מלפני חודשיים
וזה פשוט לא הגיני ההתנהלות הזאת פשוט עוגמת נפש ובזבוז של המון זמן
עוגמת נפש סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו שם ותפקיד:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו תגובה:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה