פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פניות חוזרות ונשנות לגבי חידוש השירות נושא התלונה:
בן הרוש ורדה שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב
בהמשך לתלונתי מיום 24.06 שעדין לא קבלתי תשובה מהוט. אך קבלתי המון טלפונים מהוט ופתאום מוצאים לנכון מנהלים וכל מיני נציגי שירות שמבינים שהיתה טעות בטיפול בי ומבקשים לתקן ולתת להם הזדמנות נוספת ולא להיתנתק, גם אתמול התקשרו וביקשו להתחבר לדיל טוב וחדש(אותו דיל שהיה לנו). אף אחד לא דבר על פיצוי שמגיע לי. אני עדין באותה הרגשה של זלזול כלפי ומבקשת את הפיצוי שמגיע לי על המתנה בבית לשליח שלא הגיע ובזבזתי יום עבודה.
בזבוז זמן וכסף סוג הנזק :
פיצוי כנדרש על אי הגעת שליח פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו שם ותפקיד:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו תגובה:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה