|
|
|
|
|
|
פניות חוזרות ונשנות לגבי חידוש השירות |
נושא התלונה: |
בן הרוש ורדה |
שם/כינוי: |
אזור ירושלים |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום רב
בהמשך לתלונתי מיום 24.06 שעדין לא קבלתי תשובה מהוט. אך קבלתי המון טלפונים מהוט ופתאום מוצאים לנכון מנהלים וכל מיני נציגי שירות שמבינים שהיתה טעות בטיפול בי ומבקשים לתקן ולתת להם הזדמנות נוספת ולא להיתנתק, גם אתמול התקשרו וביקשו להתחבר לדיל טוב וחדש(אותו דיל שהיה לנו). אף אחד לא דבר על פיצוי שמגיע לי. אני עדין באותה הרגשה של זלזול כלפי ומבקשת את הפיצוי שמגיע לי על המתנה בבית לשליח שלא הגיע ובזבזתי יום עבודה.
|
בזבוז זמן וכסף |
סוג הנזק : |
פיצוי כנדרש על אי הגעת שליח |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו |
שם ותפקיד: |
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו |
תגובה: |
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו |
פתרון: |
|
|
|