|
|
|
|
|
|
חיוב יתר למרות פסיקה של גב מירב שטרוסברג ממשרד התקשורת עם פניות ציבור הוט לטובתי. |
נושא התלונה: |
יום שלישי 01 ספטמבר 2015 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתחילת אוגוסט התלוננתי על חיובי יתר שגויים ,לאחר פניה לאתר ולמשרד התקשורת הוסכם שאקבל זיכוי של 322 שח כולל מע"מ ואכן בחשבונית שקיבלתי בתחילת ספטמבר קיבלתי זיכוי של 322 ש"ח אבל מייד כמה שורות מתחת חוייבתי שוב (בטעות איך לא} ב 278 ש"ח !! פניתי שוב ושוב להוט והם טוענים שהעניין ייבדק ולא חזרו אלי עד עכשיו .למותר לציין שפניתי שוב למשרד התקשורת כדי לקנוס את הוט ואני מתכוון לתבוע את החברה בבית המשפט על עוגמת הנפש שנגרמת לי מדי חודש בחודשו ( אני מגובה במסמכים ממשרד התקשורת והקלטת השיחות עם נציגי פניות ציבור של החברה.
|
1000 שח |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי על עוגמת הנפש והטרטורים החוזרים ונשנים ובזבוזי הזמן הכרוכים בכך בסכום של 1000 שח |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|