|
|
|
|
|
|
עליית מחיר במנוי ואי מתן אפשרות החלפה בין חבילה לערוץ פרימיום" |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בהוט החליטו להעלות לנו את מחיר המנוי החודשי,
הטענה היא שהטבה על אחד מערוצי הפרימיום- ויוה פלוס
הסתיימה ולכן על בעל המנוי לשלם על ערוץ זה.
בקשתנו להחלפה בין חבילות מהמסלול הקיים (5 חבילות)
לערוץ הפרימיום נדחתה ואף נמסר שהמחיר יהיה הרבה יותר יקר אם נוריד חבילות ונוסיף את ערוץ ויוה פלוס.
בהוט לא מאפשרים לנו להוריד חבילה ולהמיר אותה בערוץ פרימיום ואף רוצים לסחוט יותר מהלימון במחיר גבוה יותר אם נעדכן מסלולים חדשים.
אמא שלי הייתה מרוצה למעלה משנה מערוץ הפרימיום היחיד שהיא רואה עד שהחליטו לגבות תשלום נוסף מבלי אפשרות לבצע שינוי במסלול (הורדת חבילת ערוצים) שיכליל את ערוץ הפרימיום באותו המחיר שאנו משלמים. כיום.
במשך שנים הלקוחה משלמת סכום קבוע עד שבהוט החליטו להפסיק את ההטבה ולא לאפשר לבצע שינויים במסלולים הקיימים מבלי לגרור עליית מחיר דרסטית במחיר המנוי!
זאת למרות שבעבר כן היה אפשר להמיר חבילה בערוץ פרימיום!
|
כספי |
סוג הנזק : |
הורדת חבילה בתמורה לערוץ פרימיום ללא עליה במחיר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|