|
|
|
|
|
|
עליית מחיר במנוי ואי מתן אפשרות החלפה בין חבילה או ערוץ משחקים לערוץ פרימיום" |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בהוט החליטו להעלות לנו את מחיר המנוי החודשי,
הטענה היא שהטבה על אחד מערוצי הפרימיום- ויוה פלוס
הסתיימה ולכן על בעל המנוי לשלם על ערוץ זה.
בקשתנו להחלפה בין חבילות מהמסלול הקיים (5 חבילות)
לערוץ הפרימיום נדחתה ואף נמסר שהמחיר יהיה הרבה יותר יקר אם נוריד חבילות ונוסיף את ערוץ ויוה פלוס.
בהוט לא מאפשרים לנו להוריד חבילה ולהמיר אותה בערוץ פרימיום ואף רוצים לסחוט יותר מהלימון במחיר גבוה יותר אם נעדכן מסלולים חדשים.
אמא שלי הייתה מרוצה למעלה משנה מערוץ הפרימיום היחיד שהיא רואה עד שהחליטו לגבות תשלום נוסף מבלי אפשרות לבצע שינוי במסלול (הורדת חבילת ערוצים) שיכליל את ערוץ הפרימיום באותו המחיר שאנו משלמים. כיום.
במשך שנים הלקוחה משלמת סכום קבוע עד שבהוט החליטו להפסיק את ההטבה ולא לאפשר לבצע שינויים במסלולים הקיימים מבלי לגרור עליית מחיר דרסטית במחיר המנוי!
זאת למרות שבעבר כן היה אפשר להמיר חבילה בערוץ פרימיום!
עד שבהוט החליטו להכליל ערוצים בחבילות ולהוסיף ערוצי פרימיום במחירים שרק עולים ועולים עם השנים.
הצרכים של משפחתנו השתנו איננו צריכים חבילות ילדים וערוצי משחקים שאנו משלמים עליהם ולא צופים או משתמשים בהם!
אנא אפשרו למשפחתנו שירות איכותי ושנמשיך להיות מרוצים כמו שהיינו במשך עשרות שנים של ותק בחברת הוט.
בתודה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
הורדת חבילה או ערוץ משחקים בתמורה לערוץ פרימיום ללא עליה במחיר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|