|
|
|
|
|
|
דרישת פיצוי על אי הגעת טכנאי בזמן |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
דרישת פיצוי על אי הגעת טכנאי ופיצוי בגין תקופת התקלה בשירותי הטלויזיה החל מ-18/9 לא היה ניתן לצפות בשידורי טלויזיה של הוט בבייתי. פניתי למוקד שירות ונקבע לי ביקור טכנאי לטיפול בבעיה ב-22/9 (ערב יום כיפור) בין 7:30 ל-13:00. התקשרתי ב-22/9 בבוקר למוקד לאמת ביקור טכנאי ונאמר לי שאכן טכנאי אמור להגיע במועד. מאחר והטכנאי לא הגיע גם ב-13:00 התקשרתי שוב למוקד ונאמר לי שטכנאי כבר לא הולך להגיע והוצע לי מועד חדש -27/9 (עשרה ימים אחרי דיווח התקלה!!!) כמו כן לא הוצע לי פיצוי כמתחייב על פי חוק הטכנאים. אבקש לפצות אותי במיידית על סכום של 600 ש"ח כפי שנקבע בחוק הטכנאים. כמו כן, אבקש לזכות את חשבוני על 10 ימים בהם לא יכולתי להשתמש בשירותי הטלוויזיה של חברת הוט
|
בזבוז זמן |
סוג הנזק : |
פיצוי לפי חוק הטכנאים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|