לא מתקינים תשתית בבניין משרדים |
נושא התלונה: |
יום שני 25 ספטמבר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
במשך 3 חודשים אני ממתין שיתקינו לנו טלויזיה בכבלים במשרד.
אחרי 2 טכנאים שנשלחו לכתובות לא נכונות (כי כך מופיע במאגר של החברה) מתוך מחשבה שקיימת תשתית בבניין והסברים שהכתובת היא לא נכונה ואין תשתית בבניין, הגיעו 2 טכנאים בכירים יותר שהבטיחו שתוך שבועיים העניין יטופל.
אחרי 3 שבועות ללא שום התקדמות הגיע טכנאי שלישי, גם הוא לכתובת הלא נכונה אולם הוא יחד עם אחראי המשמרת של שירות הלקוחות באותו הזמן הצליחו לשנות את הכתובת במערכת הויזארד המתוחכמת של הוט.
באותו היום הגיע אחראי התשתיות האזורי שמסר שתוך יום יומיים תותקן תשתית בבניין. הוא אפילו השאיר מס' טלפון ליצור איתו קשר.
היום, שבוע אחרי, כמובן שהוא לא עונה במכשיר ואין תשתית.
משיחה שנערכה עכשיו עם שרות הלקוחות נמסר לי שלאחר בדיקה לא ניתן להתקין תשתית בבניין.
אני רוצה להבין איך בבניין שיושב במרכז ת"א מול העירייה וכיכר רבין וצמוד אליו בניין מגורים שבו יש תשתית, לא ניתן להתקין תשתית?
אנחנו לא מספיק כלכליים כדי להתקין תשתית בשבילנו?
|
כספי, |
סוג הנזק : |
התקנת תשתית מיידית, התנצלות ופיצוי. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|