פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביה תשלום עבור מנוי שלא קיים נושא התלונה:
רווח מירב שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת חודש ספטמבר קבלתי את פירוט כרטיס האשראי שלי לתדהמתי גיליתי כי עבור הוט חוייבתי 4 פעמים .פעם על הכבלים ברח' שפירא 6 בת-ים פעם עבור
האינטרנט פעם עבור כבלים ברח' אוסקר שינדלר 6 דירה 7 ועוד פעם נוספת שלא שייכת לי ולא אני לא נתתי אישור לחייב את כרטיס האשראי שלי!!
כלומר גם השתמשו בכ.א. שלי ללא הסכמתי וגם מנוי נוסף שהוא לא שלי.
התקשרתי לחב' הכבלים לאחר המתנה ארוכה ענתה לי אחת הטלפניות בנימה אדיבה נסיתי להסביר לה את הבעיה שאני מחוייבת יותר ממה שצריך הטלפנית לא הבינה מה אני רוצה אבל ביקשה שאני יפקסס לה את הפירוט והיא תבדוק ותחזור אליי עם תשובה.
עבר חודש אף אחד מח' הכבלים לא טרח לחזור אליי לא עם בדיקה ולא עם תשובה.
הגיע חודש אוקטובר ועימו כמובן פירוט נוסף של כ.א. ושוב לאחר בדיקה חוייבתי שוב עבור מנוי של קיים ברשותי מכ.א. שלא אני נתתי את הסכמתי לחייב.
שוב חייגתי לחב' הכבלים הפעם הייתי ממש כעוסה ומוטרדת ( בעניי זה ממש גניבה להשתמש לי בכ.א. שלי ללא הסכמתי ועוד יותר גרוע למשהוא שלא שייך לי)הפעם זה היה הסיוט של חיי זמן ההמתנה היה ממש ארוך עד שכבר ענו ענתה לי בחורה שממש לא הבינה מה אני רוצה ככול שנסיתי להסביר כך הבנתי שאין לה שום מושג מה אני רוצה זמן השיחה נמשך שעה וחצי ובסוף השיחה היא לא הבינה את הבעיה מה שאני הבנתי שח' הכבלים טעתה וגבתה עבור מנוי חדש ברח' אוסקר שינדלר 6 דירה 8 .ניסתי להסביר שייתכן והייתה טעות במס' הדירה אבל הטלפנית התעקשה שזה שייך לי.
ולאורך כל השיחה היה משפט מחץ את פשוט לא מבינה תתני לי להסביר לך(כנראה הבנות עוברות קורס של משפטי מפתח שממש לא קשורים לשיחה מה
שמעצבן יותר ומראה לך הלקוח כמה חסרות הבנה הבנות ולא מוכשרות)
היא רוצה להסביר לי מה יש לי ולא הייתה מוכנה להקשיב.בקשתי אחראית
היבטחה שיחזרו אליי וכמובן שלא חזרו הפעם אמרתי אני לא מוותרת למחרת
התקשרתי שוב זמן המתנה ארוך וחוזר חלילה נסיתי להסביר לפחות לעוד 4 בנות נוספות כי אחת העבירה אותי לשנייה אף אחת לא הבינה את הבעיה ושוב אותם משפטי מפתח דבילים שאני לא מבינה.(במקום לעצור להעביר לבדיקה של אחראי או שאחת תקח על עצמה אחריות ואותה בחורה תנסה לפתור את הבעיה)אבל הבנות זה לא מעניינם כול אחת מחפשת דרך קלה לסיים את השיחה אפילו אחת מהם אמרה שהיא בסוף השמרת וממהרת.(טוב אפשר להבין הכסף בכ.א.שלי יורד לא בשלה)אחרי שעה וחצי התחלתי לבכות בטלפון (אחרי יום עבודה ארוך חזרתי הבית לא התייחסתי לילדים ואת זמני בזבזתי בטלפון ללא הצלחה אפילו הילדים כבר ריחמו עליי) וכמובן סוף סוף הבחורה כנראה ריחמה עליי שירן אם אני לא טועה הקשיבה הבינה סוף סוף את הבעיה והסיכמה איתי שנעשתה טעות ברוך השם בחורה אחת עם ראש פתוח (צריך לבכות שמשהוא התייחס אלייך!!!!)הבטיחה שתבדוק ותעביר הלאה.
למחרת התקשרה בחורה חצופה וכועוסה היא עוד כועסת אליי .הסברתי שאני לא מעוניינת לדבר איתה ונתקתי.הבנתי שככה אני לא יתקדם פניתי למשהוא מתוך הוט ובקשתי עזרה הוא נתן לי את כול האינפרמציה איך לפנות שוב להוט
הוא בהסבר קצר ותוך פעם אחת הבין את הבעיה הודה שהבנות שיושבות ועונות פשוט מטומטמות אלה המילים שלו וביקש שאבקש ראש צוות.וכמובן נתן לי עוד כמה טיפים.מה גם שנכנס לתכתובת במחשב והקריא לי מה כול אחת משש הבנות הבינה ומה שהכי הכעיס אותי דווקא לנה שלא רציתי לדבר איתה רשמה שקללתי אותה מה שלא נכון אז אולי מדי פעם לבדוק את השיחות ואם הבנות רושמות אמת.(אחת כזאת מבחנתי בושה וחרפה לחברת הוט)
ולהבנה עד עכשיו אף אחד לא התנצל על הטעות על זמני ועל הכסף שהורד ממני ללא הסכמתי ושלא שייך.
בהמשך היום חזרה אליי יאנה עם אני לא טועה ,הסברתי שוב יאנה הבינה את הבעיה וכי אני צודקת נסיתי
להסביר את מסכת העינויים שעברתי זה לא עניין אותה העיקר שנעלה על
הבעיה הבינה שנעשתה טעות וככה עוד שלושה ימיים המשכנו לדבר לפחות עם אותה אחת והיא זו שיצרה קשר.
אז לכול המנויים בדקו את החיובים שלכם.
לחב' הוט בושה וחרפה לחב' בסדר גודל שלכם על היחס הגרוע על הבנות הלא מיומנות על זה שעד היום ראש צוות לא התקשר לוודא שאכן מטפלים בי.
והכי גרוע אני צריכה לחכות לתשובה מתי יזכו אותי.
יותר נדהמתי שגם העלו לי החודש את מחיר הכבלים למרות שהובטח לי שהמחיר יירד(אולי זה בגלל עלות השיחות שעליתי להוט)
אם לא היו חשובים לי הילדים הייתי מתנתקת מהוט(הילדים אוהבים את תוכנית השמינייה)
אני ממש אבל ממש איך חב' בסדר גודל כזה מתנהלת בקשתי כתובת כדי להגיע אז אין קבלת קהל -לא ברור לי .
וזה המכתב ממש בלשון המעטה אני לא מאחלת לאף אדם לעבור מה שעברתי עם חב' הוט.
ושוב טעות של הוט שעלתה לי בזמן בעצבים ובכסף!!!!
פשוט תתבישו לכם אולי כדאי שתעשו הפסקה ותעשו בדק בית .העובדים ראשי צוות וכן הלאה והלאה עם לי היה קורה הפוך הייתי פשוט מתביישת.
עלבון ביזבוז זמן כסף סוג הנזק :
דבר ראשון התנצלות דבר שני החזר הכסף דבר שלישי פיצ פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
HOT שם ותפקיד:
אנו מתנלצים בפני הלקוחה השתלשלות הארועים. בתחילת החודש זוכה חשבונה. כמו כן פרטי המקרה הועברו לטיפול על מנת למנוע הישנות מקרים מעין אלה בעתיד. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה