פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין אפשרות לתאם התקנה והמתנה של שעות בטלפון נושא התלונה:
גוטליב יוסי שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏24 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
טלפוני סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ובכן הזמנתי חיבור כבלים ואינטרנט מהוט ביום א,' האחרון עבור ביתי בבאר שבע
בשלב ההזמנה נציג הוט עשה עבודה מעולה והבטיח לתאם התקנה תוך 48 שעות.
לאחר שלא התקשרו לאחר יומיים ניסיתי להשיג את הוט בטלפון
כשהגעתי למכירות לאחר יומיים של ניסיונות (אחרי למעלה משעה של המתנה ומעבר מנתב לנתב) העלינו את פרטי המינוי ונאמר לי ע"י הנציגה שתואמה התקנה ליום חמישי בין 15:00-17:00 כמובן ללא התייעצות עם ביתי הנמצאת בלימודים
כשביקשתי לשנות נאמר לי שזה בשירות ושיעבירו אותי
לאחר 40 דקות המתנה נשברתי וניתקתי
ניסיתי שוב מספר פעמים וכולל התכתבות בצ'אט עם נציג מכירות שהסביר לי שהצ'אט רק להזמנות חדשות.
אני אדביק בהמשך את השתלשלות השיחה ע"מ שתיראה החלמאות.
לאחר ניסיון נוסף החלטתי שאני אבטל את השירות ויהי מה.
ובכן טרם השגתי את הוט אך במשך פחות מ20 דקות הזמנתי קו של בזק שהותקן תוך 20 דקות מרגע ההזמנה בדיקה וחברת יס תגיע תוך 24 שעות מאחר ולא היה לי נח מחר.

מקווה שהוט ילמדו לעבוד
להלן תוכן השיחה בצ'אט של הוט

אנא חכה לתגובת נציג האתר.
נציג מכירות יתפנה מיד לקבל את שיחתך, אנא המתן, תודה על הסבלנות.
הנך משוחח כעת עם 'נועה - נציגת מכירות'
נועה - נציגת מכירות: ערב טוב
הלקוח/ה: ערב טוב
נועה - נציגת מכירות: מתנצלת על ההמתנה
הלקוח/ה: אני חייב לדפב בדחיפות עם נציג לגבי תיאום התקנה שעשו לביתי בברא שבע אני מנסה לדבר טלפונית מאתמל ולא מצליח
הלקוח/ה: סליחה לדבר
נועה - נציגת מכירות: כבר הזמנת ?
הלקוח/ה: חיובי הזמנתי לאחר שבקלות נעשתה ועידה להזמנה ביום ראשון ביני לבינכם דרך קווי זהב. הבטיחו תיאום טלפוני וכעת אין עם מי לדבר. לאחר יומיים של נסיונות לדבר עם נציג שלכם ללא מענה אני שוקל לבטל את ההזמנה ולעבור לבזק עם יס
נועה - נציגת מכירות: יש לך את שמו של הנציג ?
נועה - נציגת מכירות: תן לי כתובת ושם מלא
הלקוח/ה: שלילי. חוברתי מיידית דרך 012 ואתמל הייתי שעה בטלפון ולא נענתי וגם היום בזבזתי שעה. זה מעבר לכוחותי. האם יש מצב שאוכל לדבר עם מישהו או לא?
הלקוח/ה: מס' הטלפון שלה הוא 0545888774 והצלחתי להבין שנקבעה התקנה ללא תיאום איתה בשעות שהיא לא יכולה
נועה - נציגת מכירות: תן לי כתובת שאני אראה במה מדובר
הלקוח/ה: היום לאחר שעה וחתי של המתנה בשירות הלקוחות אמרו לי שהם רואים את השעה הזאת אך אם אני רוצא לברר הלאה לגבי שינוי אני צריך מחלקה אחרת ואחרי 40 דקות ניתקתי את השיחה
נועה - נציגת מכירות: אם יש הזמנה פתוחה אסור לי לגעת בה
הלקוח/ה: עוזי נרקיס 11 דירה 10 באר שבע ע"ש לימור גוטליב
נועה - נציגת מכירות: זה רק דרך שירות הלקוחות
הלקוח/ה: אין בעיה אני מבקש לדבר עם מישהו לגבי ביטול ההזמנה
הלקוח/ה: יש טלפון עם מי לדבר כעת?
הלקוח/ה: האם אפשר לגרום למישהו להתקשר אלי כעת?
נועה - נציגת מכירות: 1800206900
נועה - נציגת מכירות: *6900
נועה - נציגת מכירות: אני לא יכולה לעזור בנושא
הלקוח/ה: את לא נמצאת במקום שאפשר להגיש למישהו להתקשר?
הלקוח/ה: השתכנעתי לבטל את ההזמנה
נועה - נציגת מכירות: אני מצטערת
נועה - נציגת מכירות: אני פשוט לא יכולה לעזור בנושא
הלקוח/ה: כנארה שיש לכם יותר מדי לקוחות בכל אופן מס' הטלפון שלי הוא 0544232306 אם אקבל שיחה עד לפניה ליס אז אולי נצליח בכל אופן אני אשמור את השיחה הזאת תודה על שהירות
נועה - נציגת מכירות: בבקשה , אני מציעה שתפנה לשירות הלקוחות ותברר את הנושא מולם כדי שיוכלו לעזור
הלקוח/ה: שיחה מעניינת לערב חדדש בשבוע ההא להראות איך הוט עובדים. אין אפשרות להגיע אליהם.
נועה - נציגת מכירות: מצויין בצאט שמדובר בצירוף לקוחות , אנחנו לא מטפלים בלקוחות קיימים
הלקוח/ה: כלומר עם אבאל אהיה לקוח חדש ואוכל להצטרף דרכיכם?
הלקוח/ה: סליחה אבטל התכוונתי. נהדר
הלקוח/ה: תודה
הלקוח/ה: ביי
עוגמת מפש סוג הנזק :
כרגע רק לבטל את ההזמנה. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת HOT שם ותפקיד:
HOT משקיעה משאבים רבים על מנת להעניק למנוייה את השירות הטוב ביותר והציבה לעצמה את תפיסת השירות האיכותי כמטרה וכיעד.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה ללקוח פנייתו הועברה לגורמים הרלוונטים בחברה על מנת שמקרים מסוג זה לא ישנו בעתיד.
HOT חברת תשמח לעמוד לרשותו בעתיד.



תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה